مسؤول بسیج طلاب خوزستان:

چ, 10/07/1390 - 07:29
مسؤول بسیج طلاب خوزستان:

 جلوه‌های ایثار ملت ایران در ‌حماسه 9 دی فراموش نشدنی است

حجت‌الاسلام الیاسی با تأکید بر این که ملت ایران اسلامی همواره در طول تاریخ با حضور پرشور و شعور خود در میدان فتنه ها را خنثی کرده، ابراز داشت: جلوه های ایثار ملت ایران در خلق حماسه همیشه جاودان نهم دی ماه سال 88 فراموش نشدنی است.

حجت الاسلام خداداد الیاسی مسؤول بسیج طلاب و روحانیان سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب با بیان این که ایجاد کودتای مخملی در سال 88 از جمله برنامه های تکراری استکبار جهانی است، بیان داشت: دشمنان با استفاده از خواص بی بصیرتی در داخل کشور، پرونده کودتا را برنامه ریزی کرده بودند که در نتیجه با رهبری پیامبرگونه و حکیمانه رهبر انقلاب و حضور ملت خنثی شد.

وی با تأکید بر این که ملت ایران اسلامی همواره در طول تاریخ با حضور پرشور و شعور خود در میدان فتنه ها را خنثی کرده، ابراز داشت: جلوه های ایثار ملت ایران در خلق حماسه همیشه جاودان نهم دی ماه سال 88 فراموش نشدنی است.

حجت الاسلام الیاسی با اشاره به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون فتنه 88، خاطر نشان کرد: تعبیر به بیماری حوادث پس از انتخابات از سوی رهبر انقلاب به جهت معامله اصول انقلاب اسلامی با قدرت و سلطنت طلبی برخی از خواص بی بصیرت است.

وی با اشاره به این که قربانی کردن فرزندان برای حفظ آرمان های انقلاب اسلامی نشان از تعصب و وفاداری و عشق به اسلام و ملت ایران است، گفت: مسؤولان باید خود را خدمتگذار مردم بدانند چرا که پاسداران اصلی انقلاب اسلامی ملت هستند.

شاخص های حزب الهی و حزب شیطانی

حجت الاسلام الیاسی به احزاب و تشکل های سیاسی کشور اشاره و تأکید کرد: در جامعه ما که جامعه الهی و دینی است، ضرورت دارد احزاب در راستای تقویت دین خدا، خط و مشی خود را سامان دهند. اختلاف در روش‌ها قابل قبول است اما در اصول و آ‌رمان‌ها اگر شعار حزبی صبغه الهی نداشته باشد قطعاً حزب شیطان می باشد.

وی با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) مبنی بر این که « نحن و شیعتنا حزب‌الله و حزب‌الله هم الغالبون »، تصریح کرد: سیاسیون کشور بدانند که علما و فقها به عنوان جانشینان و نواب عام ائمه عصمت و طهارت(ع) مرز حزب‌ الهی و حزب شیطانی هستند. همان‌گونه که مصداق حزب‌الله در زمان حضور ائمه، شیعیان راستین هستند.

مسؤول بسیج طلاب و روحانیون خوزستان ادامه داد: برخی از احزاب سیاسی فریب شعارها، جمعیت‌ها، سوار شدن بر موج‌های تبلیغاتی و ثروت‌های هنگفت را خورده چرا که شیطان این امر را برای آن‌ها زینت می‌دهد اما این همان خسرانی است که قرآن برای حزب‌شیطان مقرر فرموده است.

وی تاکید کرد: اگر آرمان‌های حزبی مقدس بوده و صداقت دینی و شجاعت لازم را برای عینیت بخشیدن به ‌آرمان‌های الهی داشته باشد این حزب می‌‌تواند به شعارهایش افتخار کند. اما اگر حزبی به ‌دلیل بعضی منافع ناچیز و کم ارزش، ارزش‌های الهی و انسانی را لگدمال کند و با دروغ و سیاست بازی و عوام فریبی کار خود را پیش ببرد و یا همت لازم را برای دفاع از آرمان‌هایش نداشته باشد، این حزب در دنیا زیان‌کار و بازنده است و در آخرت نیز با عذاب الهی مواجه می‌شود./9463 /ت302/ص

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.