فهم عظمت حماسه 9 دي در گرو درك پيچيدگي و بزرگي فتنه 88 است

د, 10/05/1390 - 07:35
فهم عظمت حماسه 9 دي در گرو درك پيچيدگي و بزرگي فتنه 88 است

مشاور عالي سياسي نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در جمع فرماندهان ، مديران و كاركنان كادر سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع)گفت: فهم عظمت حماسه 9 دي در گرو درك پيچيدگي و بزرگي فتنه 88 است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب  ، سردار دكتر يدالله جواني در همايش سياسي كاركنان برادر و خواهر سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع)  با گراميداشت فرا رسيدن سالروز حماسه 9 دي افزود: حركت عظيم و خودجوش مردم در روز 9 دي معجزه اي بود كه فتنه هاي دشمنان را خنثي كرد.

وي با اشاره به رسالت سپاه تاكيد كرد: رسالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامي به عنوان حافظ انقلاب و دستاوردهاي آن دفاع از حركت هاي انقلابي پيش برنده نظام جمهوري اسلامي است. 

مشاور عالي سياسي نمايندگي ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري گفت: بين موقعيت انقلاب اسلامي و نظام از حيث دستاوردها ، توانمندي ها و موفقيت در عرصه هاي گوناگون با توطئه هاي دشمنان و استكبار جهاني رابطه مستقيم وجود دارد.

سردار جواني اضافه كرد: انقلاب اسلامي و جمهوري اسلامي دو مقوله جدا از هم هستند ، گرچه جمهوري اسلامي بزرگترين دستاورد انقلاب اسلامي و به عنوان پرچمدار انقلاب در دنيا مي باشد.

اين كارشناس مسايل سياسي تصريح كرد: انقلاب اسلامي در همه حوزه هاي گوناگون قابل تعريف است و بعضي از دستاوردهاي آن در قلمرو كشور ايران خلاصه نمي شود.

وي تحولات عالم ،  بيداري اسلامي در كشورهاي منطقه و نفوذ اين بيداري تا قلب اروپا را منشعب از حركت ملت ايران و  ايستادگي و استقامت در برابر هجمه هاي و فتنه هاي گوناگون استكبار جهاني دانست و گفت: امروز دولت هاي غربي ، صهيونيسم و حاميان آنها احساس فروپاشي و تزلزل مي كنند و از دست ملت با بصيرت ايران عصباني هستند.

دكتر جواني با تشريح توانمندي و دستاوردهاي انقلاب اسلامي يادآور شد: هر مقدار دستاوردهاي انقلاب بيشتر مي شود ، توطئه هاي دشمنان بر عليه نظام جمهوري اسلامي پيچيده تر و بزرگ تر مي شوند.

مشاور عالي سياسي نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با تبيين زواياي مختلف توطئه هاي دشمنان بر عليه انقلاب اسلامي گفت: فتنه 88 پيچيده ترين و بزرگ ترين توطئه عليه انقلاب بود كه با هوشياري و حضور ملت قهرمان و عاشورايي در حماسه 9 دي  خنثي شد.

سردار جواني ، رهبري شجاع و حاضر در صحنه ، توانمندي هاي دفاعي و ملت  قوي و بيدار را از شاخصه هاي قدرت بازدارندگي نظام جمهوري اسلامي برشمرد  و افزود: اميد دشمنان براي ضربه زدن به انقلاب اسلامي ، تشديد فشار، تحريم و صدور قطعنامه هاي شديدتر از طريق مجامع بين المللي و شوراي امنيت است تا معادلات سياسي دروني و داخلي كشور را تغيير دهند.

وي چشم اميد استكبار جهاني را به انتخابات مجلس شوراي اسلامي در سال 90 دانست و اضافه كرد: آنها به ديد عرصه مبارزه با جمهوري اسلامي به انتخابات داخلي ما نگاه مي كنند لذا ملت ما بايد هوشيارتر از هميشه باشند و با مشاركت حداكثري و انتخاب كانديداي انقلابي و ولايي ، نقشه هاي دشمنان را خنثي كنند.

دكتر يدالله جواني با اشاره به شاخصه هاي كانديداي اصلح گفت:‌ هر كس پيرو مكتب امام خميني (ره) و تابع ولايت است شايسته انتخاب شدن از سوي مردم براي خدمت به نظام و انقلاب اسلامي است.

وي گفتمان امام را نقشه راه انقلاب و مقام معظم رهبري را ادامه دهنده راه امام خميني (ره) عنوان كرد و افزود: مكتب امام راحل(ره) در سه فصل عقلانيت ، معنويت و عبوديت خلاصه مي شود كه مبارزه با ظلم و استكبار و ولايتمداري از شاخصه هاي اصلي اين مكتب متعالي است.

پاسخ به پرسش هاي حاضرين پايان بخش اين همايش سياسي بود.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.