سرلشكر جعفري:

پ, 10/01/1390 - 07:12
سرلشكر جعفري:

ورود سپاه به عرصه سازندگي در راستاي پاسداري از نظام جمهوري اسلامي است

 فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، ورود سپاه به عرصه سازندگي را اقدامي در راستاي پاسداري از نظام مقدس جمهوري اسلامي دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب سردار سرلشكر محمدعلي جعفري در نهمين همايش فرماندهان و مديران قرارگاه سازندگي خاتم الانبياء(ص) طي سخناني با تأكيد بر اينكه ورود سپاه به عرصه سازندگي اقدامي در راستاي پاسداري از نظام مقدس جمهوري اسلامي است، افزود: فلسفه وجودي سپاه، دفاع از انقلاب اسلامي و دستاوردهاي آن است و قرارگاه سازندگي خاتم الانبياء(ص) نيز با همين نگاه وارد عرصه سازندگي شده و در اين راه، همواره نسبت به گذشته، رشد و پيشرفت چشمگير داشته است و اين رشد همچنان ادامه دارد.

وي خطاب به فرماندهان و مديران قرارگاه اظهار داشت: امروز و آينده، بيش از گذشته نيازمند فراموش نكردن رسالت پاسداري از انقلاب اسلامي و دستاوردهاي آن هستيم و اين در عرصه سازندگي نيز بايد مورد توجه قرار گيرد و من اميدوارم در اين مقطع حساس از عمر انقلاب اسلامي بتوانيد به رسالت پاسداري خود از انقلاب اسلامي پي برده و راه هاي اثر گذاري در مسير اهداف انقلاب اسلامي را طي كنيد.

جعفري تأكيد كرد: نبايد تصور كنيم چون كار ما كار سازندگي و پيمانكاري است، ارتباطي با انقلاب اسلامي و ارزش هاي آن ندارد، اين چيزي است كه علاوه بر فرمانده قرارگاه سازندگي خاتم الانبياء(ص) بايد از سوي همه فرماندهان و مديران اين مجموعه كه با بخش هاي مختلف جامعه سر و كار دارند مورد توجه قرار گيرد.

وي افزود: امروز، رشد قرارگاه سازندگي خاتم الانبياء(ص) بر كسي پوشيده نيست و خدا را شكر مي كنيم كه اين رشد مقبول، باعث تحسين دوستداران ميهن اسلامي شده و مجموعه قرارگاه مانند ساير بخش هاي سپاه باعث افتخار نظام مقدس جمهوري اسلامي شده است.

جعفري در ادامه سخنانش گفت: آنچه باعث مي شود اين مقبوليت حفظ شود، توجه به رسالت و نقش قرارگاه در راستاي فلسفه وجودي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي است.

فرمانده كل سپاه با تأكيد بر ضرورت تطبيق مأموريت هاي بخش هاي مختلف سپاه با رسالت اصلي اين نهاد، تاكيد كرد: دربرنامه ريزي ها و تعيين راهبردها و سياستگذاري ها و تعيين خط مشي ها و جهت دهي به فعاليت هاي زيرمجموعه هر بخش، تطبيق دادن اهداف مجموعه با هدف اصلي سپاه كه همان دفاع از انقلاب اسلامي و دستاوردهاي آن است، بايد مد نظر قرار گيرد و اين موضوع نياز به فكر، تلاش، سخت كوشي و ژرف نگري دارد.

وي افزود: بيش از بيست سال از عمر خدمت قرارگاه در عرصه سازندگي مي گذرد و امروز قضاوت همگان درباره قرب، قضاوت مثبت و خوبي است.

جعفري با تأكيد بر ضرورت عبور از نگاه سازندگي صرف و رسيدن به الگوسازي در زمينه هاي مختلف تصريح كرد: قرارگاه بايد در مسائلي همچون مسائل مالي، مهندسي و تخصصي و نيز نوع رفتار در مجموعه هاي كارگري، نوع تعامل با كارفرما و تعامل با مردم، سرآمد باشد و به ارائه الگو بپردازد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.