نظرسنجي CNN:

چ, 09/30/1390 - 09:54
نظرسنجي CNN:
كاهش شديد محبوبيت اوباما در آمريكا ادامه دارد نظرسنجی جديد CNN از کاهش شدید محبوبیت باراک اوباما در ايالات متحده خبر می دهد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب به نقل از خبرگزاری دانشجو بیش از نیمی از  شهروندان آمریکایی که در نظرسنجی CNN شرکت کرده اند، از عدم موافقت خود با باراک اوباما رئیس جمهور کشورشان و سیاست ها و عملكرد وی در حوزه هاي مختلف خبر می دهند.

 نتایج این نظرسنجی ها گویای آن است که باراک اوباما در حال از دست دادن حمایت افکار عمومی امریکا از خودش است و اگر قرار باشد انتخابات امریکا در چنین شرایطی برگزار شود، اوباما نمی تواند به پیروزی در انتخابات امیدوار باشد.

کارشناسان امریکایی می گویند اگر اوباما می خواهد در انتخابات پاییز سال آینده به پیروزی برسد، باید اوضاع اقتصادی امریکا را تغییر بدهد.

برخی کارشناسان امریکایی می گویند اوباما به اندازه ای که باید به خواست مردم امریکا توجه ندارد و مردم نیز از او رویگردان شده اند زیرا شمار بیکاران در امریکا افزایش یافته است.

به گفته کارشناسان، اوباما برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده به حمایت دست کم شصت درصد امریکایی ها در نظرسنجی ها نیاز دارد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.