سردار نقدی:

چ, 09/30/1390 - 07:23
سردار نقدی:

 بزودي پرچم ظلم و ستم زير پاي مستضعفان خواهد رفت
مسئول سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر امروز تفاله هایی از استكبار باقی مانده دیری نخواهد پایید که پرچم ظلم و ستم و سرمایه داری را زیر پای مستضعفین خواهیم دید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب  سردار نقدی  در اولین مجمع عالی استان که در سالن شهدا سپاه قدس برگزار شد با بیان این که 8 هزار شهید استان گیلان به دنبال تحقق آرمان های ما رفتند اظهار داشت: ما بخواهیم یا نخواهیم الگوی آزادی خواهان دنیا شدیم.
 
وی افزود: با وجود بیداری اسلامی ملت های مسلمان ایستادن در مقابل ظلم و استکبار را یاد گرفتند و با دست خالی در مقابل جباران ایستادند.
 
مسئول سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر امروز تفاله هایی از آنان باقی مانده دیری نخواهد پایید که پرچم ظلم و ستم و سرمایه داری را زیر پای مستضعفین خواهیم دید و امروز دشمنان و استکبار ستیزان چه حرفی برای گفتن و برای اثبات خواهند داشت.
 
نقدی خاطرنشان کرد: تنها جامعه اسلامی می تواند الگویی باشد برای آن جوان مصری، یمنی، که برای رسیدن به چنین نظام عادلانه ای تلاش می کند.
 
وی افزود: مقابله با دشمن در جنگ نرم طبیعتا سخت تر از انقلاب اول است باید حرکت دسته جمعی باشد؛ زیرا با حرکت دسته جمعی و یکپارچگی در مقابل فتنه ها و ناآرامی ها موفق شدیم و درحال حاضر یکپارچگی بیشتری نیاز است.
 
مسئول سازمان بسیج مستضعفین گفت: در اولین مجمع عالی استان تحلیلی از وضعیت استان گفته شد انتظار این است که این جور مجامع دوباره بیشتر تشکیل دهید بحث و تحلیل کنید اولویت ها را مشخص کنید و تهدیدها و مشکلات را بررسی نمایید اگر اولویت ها مشخص شود می دانیدکه با باز کردن کدام گره ده گره ی دیگر باز خواهد شد.
 
نقدی گفت: با جلسات تحلیل و مشورت می توانید ناهنجاری های استان از قبیل بیکاری، مواد مخدر، گردشگری و غیره را حل کنید اگر بتوانید معضلات و مشکلات را در اولویت قرار دهید و به عنوان پیش نویس تمام اقشار آن را مطالعه کنند قطعا زودتر به نتیجه می رسید طوری که ما در انقلاب و بعد در جبهه انجام دادیم و در مقابل استکبار ایستادیم.
 
وی خاطر نشان کرد: بعضی بسیج را به جزیره تشبیه کرده اند اما بسیج رودخانه ای روانی است که دریای خروشان را به وجود می آورد.
 
مسئول سازمان بسیج مستضعفین در پایان گفت: بحث های انتخاباتی و مسائل سیاسی روزمره را در دستور کار قرار ندهید بلکه جریان های فرهنگی را در متن اصلی کار قرار دهید موفق تر خواهید بود.
 
همچنین در اولین نشست مجمع عالی استان 18 نماینده اقشار مختلف استان گیلان دیدگاه ها، چالش ها، معضلات و پیشنهادات خودر ا بیان کردند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.