آیت الله شبستری:

س, 09/29/1390 - 08:48
آیت الله شبستری:

حوزه و دانشگاه نقش محوری در هدایت جنبش‌های جهانی دارند 

امام جمعه تبریز بیداری ملت‌های منطقه و جهان را الگو گرفته از انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: دنیا امروز متوجه جمهوری اسلامی ایران است و نقش عمده و محوری را در این خصوص حوزه و دانشگاه به عهده دارند، اکنون زمان عافیت‌طلبی نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، در جمع طلاب و مبلغان حوزوی تبریز با اشاره به افزایش هجمه‌های مختلف از سوی دشمنان اظهار داشت: هجمه‌های فرهنگی که اکنون شاهد هستیم، هیچ زمانی تا این حد نبوده است.

وی با بیان این‌که دشمنان به کوچک‌ترین خلأها و روزنه هایی برای ضربه به نظام اسلامی امید بسته اند، خاطر نشان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگر در خصوص ترویج وهابیت، شیطان‌پرستی و جریانات انحرافی هجمه وجود دارد و فتنه‌گران خارجی و داخلی روی موضوع کار می‌کنند.

آیت الله شبستری با بیان این‌که فرهنگ مبتذل غرب درصدد استحاله فرهنگی و هویت‌زدایی از جوانان ایران اسلامی هستند، خاطر‌نشان کرد: گرایش جوانان ایرانی به سوی معنویت عامل اصلی در تحرکات اخیر دشمنان برای فرق ضاله و عرفان‌های کاذب است.

وی خواستار هوشیاری و کسب بصیرت آحاد جامعه نسبت به توطئه های روزافزون دشمنان شد و ادامه داد: دست‌های اسـتعمار برای تضعیف باورهای دینی و تضعیف قدرت ولایت فقیه بسیج شده‌اند و فرقه تراشی هیچ وقت مثل حال نبوده است.

عضو خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که دشمنان نظام توان تحمل قدرت ایران را ندارند، گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی توان و تحمل پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را ندارند و نشاندن هواپیمای جاسوسی آمریکا در ایران چشم آمریکا را کور کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی بیداری کشورهای منطقه در یک سال گذشته را الگو گرفته از انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: آگاهان امر ادعا می‌کنند که جنبش وال استریت آمریکا نیز الهام گرفته از جمهوری اسلامی ایران است، اما دنیا امروز متوجه جمهوری اسلامی ایران است و نقش عمده و محوری را در این خصوص حوزه و دانشگاه به عهده دارند، امروز زمان عافیت‌طلبی نیست.

آیت الله مجتهدشبستری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن سالروز حماسه تاریخی ملت ایران در 8 و 9 دی سال 88 اظهار داشت: این روز یکی از ایام سرنوشت ساز در تاریخ جمهوری اسلامی محسوب می شود و ضربه مهلکی بر اندام فتنه گران در سال 88 وارد کرد.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی حضور مردم در عرصه های مختلف مانند جبهه‌های حق علیه باطل و راهپیمایی‌های گسترده در یوم الله های مختلف سبب خنثی‌شدن شیطنت‌های دشمن شده است، البته در انتخابات سال 88 فتنه عظیمی از سوی دشمنان تدارک دیده شده بود که با تدابیر رهبر معظم انقلاب و حضور حماسی ملت ایران خنثی شد.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: هشتم دی در تبریز و نهم دی ماه در سراسر کشور به مردم الهام شد و به میدان آمده و با حضور کم نظیر خود فتنه دشمنان را خنثی کنند، در حقیقت سرآغاز یوم الله 9 دی در کشور، حضور مردم کفن پوش تبریز بود./935/پ202/س

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.