معاون جامعه مدرسین حوزه:

ش, 09/26/1390 - 09:32
معاون جامعه مدرسین حوزه:

 ولایت فقیه چراغ هدایت همگان است
  تمسک به ولایت فقیه نجات بخش است و دین چراغ هدایت امت اسلامی موجب یاس و ناامیدی دشمنان نظام شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب  حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی، در ششمین همایش ائمه جماعات مدارس آموزش و پرورش و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، گفت: تعلیم  تربیت صحیح جوانان در مقاطع آموزشی راهنمایی و دبیرستان و تقویت اصول و پایه های اعتقادی آنان یکی از دغدغه های مهم مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای جامعه مدرسین بود .

وی افزود: خوشبختانه بر اساس تعامل دو سویه با وزارت آموزش و پرورش، فرصت های طلایی تبلیغ در مدارس توسط روحانیون فراهم شده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تعلیم و تربیت در سنین کودکی و نوجوانی بیشترین تاثیر را  بر جوانان می گذارد، بنابراین باید بهترین نکات اخلاقی و تربیتی را در بین جوانان بیان کرد.

حجت الاسلام آشتیانی با بیان این که توسل به ائمه اطهار‌(ع) راه گشا است، یادآور شد: روحانیون با تبلیغات درست و تاسی از کلام خدا می توانند جوان‌ها را بیشتر با دین و ارزشهای اسلامی آشنا کنند.

 حجت‌الاسلام والمسلمین آشتیانی به نقشه‌های دشمنان علیه مقاومت‌های اسلامی اشاره کرد و گفت: برخی کشورهای عربی، اروپا و آمریکا در سوریه به دلیل حمایت از مقاومت و مخالفت با اسرائیل صحنه جنگ‌های پارتیزانی به وجود آورده‌اند.

وی، اضافه کرد: با انجام اصلاحات در سوریه  امید می‌رود دشمنان کاری از پیش نبرند و البته ایران نیز از اصلاحات موجود حمایت می کند.

معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه اظهار داشت: مباحث عقیدتی بسیار مهم است و اگر اعتقادات قوی و اساسی حل شد مشکلات جزئی قابل حل و پالایش است.

وی گفت: اگر کسی به دامن ولایت چنگ بزند و امام خود را بشناسد و از او پیروی کند، خدا را هم خواهد شناخت.

حجت‌الاسلام والمسلمین آشتیانی خاطرنشان کرد: اگر شیعه در توحید و خداشناسی افکار عارفانه‌ای دارد به دلیل شناخت امام‌(ع) است.

وی در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به  تلاش های فتنه‌گران در انتخابات آتی گفت : عوامل فتنه  در آستانه انتخابات مجلس برنامه‌ریزی کردند و عنوان کرده‌اند که صحنه عاشورای 88 دوباره باید زنده شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تمام موفقیت‌ها و عنایت‌ها از جانب ولایت است واین همان دردی است که دشمنان را رنج می دهد و بها دادن رهبری به دانشمندان و جوانان و نخبگان از جمله این موفقیت های علمی در کشور و باعث و یاس ناامیدی دشمنان گردیده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه بیان داشت:   سفر سال گذشته رهبری به قم، شبهات و فضای غبارآلود ناشی از فتنه  که در اذهان برخی نشسته شده بود از بین رفت.
 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.