سردار نقدي، رييس سازمان بسيج مستضعفين:

پ, 09/24/1390 - 07:25
سردار نقدي، رييس سازمان بسيج مستضعفين:

امام خامنه اي در امر به معروف و نهي از منكر توقع كار لساني از بسيج دارد

 امر به معروف و نهي از منكر سبب بروز بركات بسيار زيادي براي جامعه شده و جوانان را از انحطاط و انحراف باز مي دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب سرتيپ بسيجي محمدرضا نقدي در ديدار با امام جمعه مشهد و اعضاي ستاد امر به معروف و نهي از منكر استان خراسان رضوي اظهار داشت: با برنامه ريزي هاي صورت گرفته در اين مجموعه مردمي كارهاي زيادي در اين راستا صورت پذيرفته است.

وي با بيان اينكه هم اكنون بسيج دو كار تشكيلاتي دروني و بيروني را در اولويت دارد، افزود: بقيه كارهاي فرعي بر اين امور هستند و بر كار تربيتي و كادرسازي بسيج در درون و بيرون و امر به معروف و نهي از منكر استوار مي باشد.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين امر به معروف و نهي از منكر را يكي از مهم ترين رويكرد و اهداف بسيج دانست و بيان داشت: اين موضوع سبب بروز بركات بسيار زيادي براي جامعه شده و جوانان را از انحطاط و انحراف باز مي دارد.

وي تصريح كرد: همچنين رهبر فرزانه انقلاب تأكيد زيادي براي رويكرد امر به معروف و نهي از منكر در قالب كارهاي ايجابي دارد.

سردار نقدي با تأكيد بر اين مطلب كه بسيج نيز در برنامه جديد خود همين رويكرد را در اولويت كاري قرار داده است، عنوان داشت: بايد كليه كارهاي مربوط به امر به معروف و نهي از منكر در يك فضاي ناصحانه و دلسوزانه اتفاق افتاده و كم كم ما شاهد به بار نشستن مناسب آن باشيم.

وي كار در فضاي مجهول و ناشناخته را مورد تأييد ندانست و ابراز داشت: بايد كار در اين فضا به صورت ويژه اي شناخته شده باشد.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به مورد ارشاد قرار گرفتن بيش از ۲۰ هزار نفر پس از جريان فتنه ۸۸ اعلام كرد: همين اقدامات سبب برگشت اكثر اين افراد از مواضع نادرست خود شد.

وي گفت: در همين راستا تعداد زيادي منكرات سياسي از سال ۸۹ اعلام برائت از اصحاب فتنه و اشتباهات خود كردند.

سردار نقدي بدترين منكر را منكر سياسي دانست و گفت: اين امر نيز به دليل اين است كه در اين منكر مرتكب منكر خود را به حق مي داند.

وي خاطرنشان كرد: خوشبختانه هم اكنون در اكثر مساجد شوراي امر به معروف و نهي از منكر بسيج راه اندازي شده و با روابط خوبي كه با بسيج و ساير اركان مسجد روز به روز قوي تر مي شود به زودي آثار آن در جامعه ملموس خواهد شد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.