سردار نقدی در جمع بسیجیان همدان:

چ, 09/23/1390 - 07:23
سردار نقدی در جمع بسیجیان همدان:

نظم انقلابی ضروری‌ترین نیاز امروز مبارزات آزادی‌بخش است

 رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: گاهی دشمن با نقاب انقلابی دو آتشه به میدان آمده و می‌کوشد با استفاده از تزویر و بازی گرفتن افراد احساساتی جبهه خودی و شکل دادن به اقدامات افراطی، چهره حرکت‌های انقلابی را مخدوش کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب سردار محمدرضا نقدی در جمع بسیجیان استان همدان، با هشدار نسبت به توطئه‌های دشمنان برای مخدوش جلوه دادن حرکت های انقلابی در نزد ملت‌ها، گفت: دشمنان در مقابل پیشروی سریع آزادیخواهان در جهان کم آورده‌اند و خود را در آستانه فروپاشی کامل می‌بینند و از آنجایی که حربه‌ای جز تزویر ندارند؛ تلاش می‌کنند با نفوذ در صفوف حرکتهای انقلابی که روز به روز محبوبیت بیشتری نیز میان مردم می‌یابند، چهره حرکت‌های انقلابی را مخدوش کنند.

وی با اشاره به نفاق دشمنان جنبش آزادیخواهی در جهان خاطرنشان کرد: عوامل دشمن گاهی نقش انقلابی دو آتشه را بازی می‌کنند و چه بسا افراد احساساتی جبهه خودی را با خود همراه می‌کنند تا با تندروی و اقدامات افراطی چهره جریان انقلاب را نزد مردم خراب کنند.

وی با ذکر نمونه‌ای از رفتارهای مزورانه رژیم منحوس پهلوی در جریان پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: با اوج گیری انقلاب و نزدیک شدن مردم به پیروزی نهایی، عوامل رژیم و به تبع آنها افراد ناآگاه و جاهل، در صفوف تظاهرات مردم، اقدام به شکستن شیشه مغازه‌ها و بانکها می کردند ولی مردم هوشیار با شعار "ما بت شکنیم، شیشه شکن نیستیم" این توطئه را خنثی کردند.

وی با اشاره به حادثه آتش سوزی در سینما رکس که توسط ساواک ترتیب داده شده بود، افزود: از آنجایی که جریان انقلاب با سینمای فاسد قبل از انقلاب مخالف بود؛ آتش زدن سینما اتهامی بود که می توانستند به جریان انقلاب بچسبانند و بین مردم جا بیاندازند؛ لذا سینما رکس آبادان را آتش زدند تا حرکت انقلاب را بدین بهانه مخدوش جلوه دهند اما مردم هشیارانه شعار دادند "رکس آبادان را شاه به آتش کشید".

وی با اشاره به تاکیدات مکرر امام خامنه‌ای (حفظه الله) بر لزوم حفظ نظم و انظباط، ابراز داشت: امام خامنه‌ای فرمودند که "بسیجی مجاهد است اما بی انضباط و افراطی نیست" که این حرف برای ما حجت است. اگر در فرمایشات امام خامنه‌ای در یک سال گذشته تا به حال دقت کنیم می‌بینیم که تاکید زیادی بر انضباط و نظم نیروهای انقلاب و بسیجیان دارند و در جمع بسیجیان کرمانشاه نیز به طور مفصل در مورد اینکه اصطلاح رایج "بسیجی بی‌ترمز" در زمان جنگ چه معنی می‌دهد و به معنی بی نظمی و افراطی گری نیست؛ صحبت فرمودند.حال جا دارد از خود بپرسیم علت این فرمایشات چیست و چرا امام‌مان اینقدر روی نظم تاکید دارند؟

وی در پاسخ به این سوال گفت: امروز پیروزی‌های بزرگ انقلاب اسلامی، بدون وقفه ادامه دارد و جمعیت‌های بزرگ مردم جهان با سرعت؛ جذب منطق و صلابت انقلاب اسلامی می شوند و ما را الگو قرار داده‌اند. زورآزمایی‌های آمریکا و اروپا و ایادی داخلیشان با انقلاب اسلامی نیز بی نتیجه بوده و تنها راه باقیمانده آنان برای اینکه بتوانند جلوی جریان بزرگ پیوستن مردم دنیا به انقلاب اسلامی را بگیرند؛ انجام رفتارهای غیر موجه و انداختن آن به گردن انقلاب و افراطی جلوه دادن و خراب کردن چهره ماست.

نقدی در پایان اظهار داشت: در پرتو استقامت ملت در مسیر نورانی ولایت، امروز انقلاب اسلامی به دور پیروزیهای بزرگ رسیده است و هر روزخاکریزی از دشمنان اسلام و بشریت فرو می‌ریزد و هر پیروزی، بیداری‌ها و پیروزی‌های بیشتر را رقم می‌زند. در چنین شرایطی برای حفظ و استمرار این موفقیت‌ها باید با هوشیاری بالا، کنترل احساسات، جلوگیری از رفتارهای افراطی و نشان دادن ظرفیت کافی، حرکت روی نوار پیروزی را ادامه دهیم.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.