آیت الله صافی گلپایگانی در پیامی:

چ, 09/23/1390 - 07:15
آیت الله صافی گلپایگانی در پیامی:

حکومت‌های عربی بدانند بیداری اسلامی فراگیر می‌شود 

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در پیامی جنایات آل خلیفه در بحرین را محکوم کرد و از فراگیر شدن بیداری اسلامی خبر داد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب حضرت آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید در پیامی جنایات آل خلیفه در بحرین را محکوم کرده و آورده است: حکومت‌های عربی بدانند که بیداری اسلامی فراگیر می‌شود و مثل مصر و تونس و لیبی، سائر کشورهای مزدور اجانب و مرتبط به اسرائیل غاصب را نیز فرا خواهد گرفت و بحرین هم به نصرت خداوند متعال قهار در صف مصر و تونس و لیبی قرار خواهد گرفت.

متن پیام به شرح زیر است:
بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
مَنْ سَمِعَ مُنَادِیاً یُنَادِی ‏ یَا لَلْمُسْلِمِینَ ‏ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِمٍ
جنایات دردناک و وحشی‌گری‌های گروه معدود و موسوم به آل خلیفه با همراهی و مشارکت آل سعود در بحرین، این نقطه اسلامی و عربی، بر مردم مظلوم و تحت اختناق شدید، علیه مردان و زنان، کوچک و بزرگ و حتی کودکان شیرخوار، بیماران، پرستاران و پزشکان بیمارستان‌ها روز افزون است.
ملت بحرین به جرم مطالبه حقوق اولیه جوامع آزاد و نظام مردمی، سخت‌ترین فشارها و بدترین کشتارها را تحمل می‌کنند و هم‌چنان در مواضع به حق و با تظاهرات قانونی، سلطه آل خلیفه و آل سعود را محکوم می‌نمایند.
مجامع بین‌المللی سازمان امنیت و دفاع از حقوق بشر که در هر کجا کمترین ایرادی به سردمداران این مجامع وارد شود فریاد بلند می‌کنند و قطعنامه صادر می‌نمایند، در برابر این جنایات هولناک برای حفظ منافع غرب مخصوصاً آمریکا سکوت کرده‌اند و به دنیا نشان می‌دهند که این شعارها و مجامع، همه برای دربند داشتن ملل ضعیف و پایمال‌کردن حقوق آنها است.

بدتر و اسفناک‌تر از آن، سکوت سازمان کنفرانس اسلامی و سازمان اتحادیه عرب و بلکه همراهی نظام‌های دست‌نشانده غرب با عاملان این نظام است.
مسلمانان دنیا حق دارند که از این حکومت‌های مسلّط بر مناطق اسلامی بپرسند مگر این مردم، مسلمان نیستند؟ چرا نفس نمی‌کشید و اعتراض نمی‌کنید؟ از سازمان‌های عربی بپرسند مگر مردم بحرین عرب نیستند؟ حمیّت عربی شما کجا رفته است؟
آل سعود که در داخله خود، با ظلم و استبداد و قتل و حبس می‌خواهند اعتراض شهروندان عربستان را سرکوب نمایند، در بحرین چه می‌گویند؟! به چه حق و به چه قانونی به تظاهرات مردمی بحرین حمله می‌کنند و خون بی‌گناهان را می‌ریزند؟!
ای مسلمانان جهان و ای برادران مسلمان عرب!
صدای مظلومیت بحرین را بشنوید و به ندای آنها جواب دهید. این بی‌رحمی‌های جانکاه را محکوم کنید. و بدانید
الظَّالِمُ وَ المُعِینُ لَه وَ الرَّاضی بِهِ شُرَکَاءٌ ثَلاث
حکومت‌های عربی بدانند که بیداری اسلامی فراگیر می‌شود و مثل مصر و تونس و لیبی، سائر کشورهای مزدور اجانب و مرتبط به اسرائیل غاصب را نیز فرا خواهد گرفت و بحرین هم به نصرت خداوند متعال قهار در صف مصر و تونس و لیبی قرار خواهد گرفت؛انشاء الله تعالی همه آزاد می‌شوند و در آن کشورها، اسلام پیروز می‌گردد.
«إِنَّ مَوْعِدَهُمُ الصُّبْحُ أَلَیْسَ الصُّبْحُ بِقَرِیبٍ»
لطف الله صافی
17محرم الحرام1433
/901/د103/ع

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.