سردار نقدي در جمع بسيجيان همدان:

د, 09/21/1390 - 07:22
سردار نقدي در جمع بسيجيان همدان:

 نظم انقلابي ضروري ترين نياز امروز مبارزات آزاديبخش است

 رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: گاهي دشمن با نقاب انقلابي دو آتشه به ميدان آمده و مي كوشد با استفاده از تزوير و بازي گرفتن افراد احساساتي جبهه خودي و شكل دادن به اقدامات افراطي، چهره حركت هاي انقلابي را مخدوش كند.

به گزارش پايگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب سردار بسيجي محمد رضا نقدي در جمع بسيجيان استان همدان، با هشدار نسبت به توطئه هاي دشمنان براي مخدوش جلوه دادن حركت هاي انقلابي در نزد ملت ها گفت: دشمنان در مقابل پيشروي سريع آزاديخواهان در جهان كم آورده اند و خود را در آستانه فروپاشي كامل مي بينند و از آنجايي كه حربه اي جز تزوير ندارند؛ تلاش مي كنند با نفوذ در صفوف حركت هاي انقلابي كه روز به روز محبوبيت بيشتري نيز ميان مردم مي يابند، چهره حركت هاي انقلابي را مخدوش كنند.

وي با اشاره به نفاق دشمنان جنبش آزاديخواهي در جهان خاطر نشان كرد: عوامل دشمن گاهي نقش انقلابي دو آتشه را بازي مي كنند و چه بسا افراد احساساتي جبهه خودي را با خود همراه مي كنند تا با تندروي و اقدامات افراطي چهره جريان انقلاب را نزد مردم خراب كنند.

وي با ذكر نمونه اي از رفتارهاي مزورانه رژيم منحوس پهلوي در جريان پيروزي انقلاب اسلامي اظهار داشت: با اوج گيري انقلاب و نزديك شدن مردم به پيروزي نهايي، عوامل رژيم و به تبع آنها افراد ناآگاه و جاهل، در صفوف تظاهرات مردم، اقدام به شكستن شيشه مغازه ها و بانك ها مي كردند ولي مردم هوشيار با شعار "ما بت شكنيم، شيشه شكن نيستيم" اين توطئه را خنثي كردند.

وي با اشاره به حادثه آتش سوزي در سينما ركس كه توسط ساواك ترتيب داده شده بود افزود: از آنجايي كه جريان انقلاب با سينماي فاسد قبل از انقلاب مخالف بود؛ آتش زدن سينما اتهامي بود كه مي توانستند به جريان انقلاب بچسبانند و بين مردم جا بياندازند؛ لذا سينما ركس آبادان را آتش زدند تا حركت انقلاب را بدين بهانه مخدوشجلوه دهنداما مردم هشيارانه شعار دادند "ركس آبادان را شاه به آتش كشيد".

وي با اشاره به تاكيدات مكرر امام خامنه اي (حفظه الله) بر لزوم حفظ نظم و انظباط ابراز داشت: امام خامنه اي فرمودند كه "بسيجي مجاهد است اما بي انضباط و افراطي نيست" كه اين حرف براي ما حجت است.اگر در فرمايشات امام خامنه اي در يك سال گذشته تا به حال دقت كنيم مي بينيم كه تاكيد زيادي بر انضباط و نظم نيروهاي انقلاب و بسيجيان دارند و در جمع بسيجيان كرمانشاه نيز به طور مفصل در مورد اينكه اصطلاح رايج "بسيجي بي ترمز" در زمان جنگ چه معني مي دهد و به معني بي نظمي و افراطي گري نيست؛ صحبت فرمودند.حال جا دارد از خود بپرسيم علت اين فرمايشات چيست و چرا امام مان اينقدر روي نظم تاكيد دارند؟

وي در پاسخ به اين سوال گفت: امروز پيروزيهاي بزرگ انقلاب اسلامي، بدون وقفه ادامه دارد و جمعيت هاي بزرگ مردم جهان با سرعت؛ جذب منطق و صلابت انقلاب اسلامي مي شوند و ما را الگو قرار داده اند. زورآزمايي هاي آمريكا و اروپا و ايادي داخلي شان با انقلاب اسلامي نيز بي نتيجه بوده و تنه راه باقيمانده آنان براي اينكه بتوانند جلوي جريان بزرگ پيوستن مردم دنيا به انقلاب اسلامي را بگيرند؛ انجام رفتارهاي غير موجه و انداختن آن به گردن انقلاب و افراطي جلوه دادن و خراب كردن چهره ماست .

سردار نقدي در پايان اظهار داشت: در پرتو استقامت ملت در مسير نوراني ولايت، امروز انقلاب اسلامي به دور پيروزيهاي بزرگ رسيده است و هر روزخاكريزي از دشمنان اسلام و بشريت فرو مي ريزد و هر پيروزي، بيداريها و پيروزي هاي بيشتر را رقم مي زند.در چنين شرايطي براي حفظ و استمرار اين موفقيت ها بايد با هوشياري بالا، كنترل احساسات، جلوگيري از رفتارهاي افراطي و نشان دادن ظرفيت كافي، حركت روي نوار پيروزي را ادامه دهيم.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.