آیت الله نوری همدانی:

د, 09/21/1390 - 07:17
آیت الله نوری همدانی:

در اختیار گرفتن هواپیمای جاسوسی آمریکا نشانه توانمندی و اقتدار ایران است

حضرت آیت الله نوری همدانی، غنیمت گرفتن هواپیمای فوق مدرن جاسوسی آمریکا توسط نیروهای مسلح را نشانه توانمندی و اقتدار جمهوری اسلامی دانست و تاکید کرد: جهانیان بعد از این بیشتر به عظمت ملت ایران و توانمندی دانشمندان جوان ما پی خواهند برد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید  در دیدار شماری از پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به توانمندی جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف، به غنیمت گرفتن هواپیمای جاسوسی آمریکا را ستود.

وی با بیان اینکه به زمین نشاندن این هواپیمای پیشرفته جاسوسی نشانه توانمندی، شهامت و پیشرفت ایران اسلامی است، تاکید کرد: آنها فکر نمی کردند ایران اسلامی این گونه قدرت دارد که این هواپیما را با آن فناوری پیشرفته ای که دارد به زمین بنشاند به گونه ای که خسارت چندانی به آن وارد نشود.

این مرجع تقلید با بیان اینکه دانشمندان ایران توان دستیابی به اطلاعات این هواپیمای جاسوسی را نیز دارند، تاکید کرد: دشمنان بعد از این بیشتر به عظمت ملت ایران و قدرت و اقتدار دانشمندان جمهوری اسلامی، پی خواهند برد و البته باید بدانند که ما از مکتب حیات بخش امام حسین(ع) و عاشورا درس و الهام گرفته ایم و این راه را با قدرت ادامه خواهیم داد.

وی درس های حادثه عاشورا را بسیار دانست و تاکید کرد: شجاعت، ایمان و ولایتمداری از مهم ترین درس هایی است که می توان از حادثه عاشورا گرفت.

این مرجع تقلید با بیان اینکه ملتی که فرهنگ عاشورایی را دارد نیازی به بمب اتم ندارد، افزود: ملت ایران به خوبی از این واقعه درس گرفته و با تمام وجود ولایتمداری خود را ثابت کرده و ضمن حفظ روحیه شجاعت و استقامت، به ولایت فقیه و مقام معظم رهبری عشق می ورزند و از ایشان تبعیت می کنند و در عرصه های مختلف این موضوع را به منصه ظهور و بروز رسانده اند.

حضرت آیت الله نوری همدانی در ادامه همه انسان ها را نیازمند هدایت دانست و تاکید کرد: انسان برای شکوفا کردن استعدادهایش و بکارگیری آن در مسیر درست نیازمند هدایت است.

وی در ادامه، برگزاری طرح بصیرت در شهر مقدس قم را اقدامی ارزنده دانست و تاکید کرد: شرکت کنندگان در این دوره ها باید قدر حضور در شهر اهل بیت را بدانند و بر بصیرت و معلومات دینی خود بیفزایند.

این مرجع تقلید از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به عنوان فریادگری با صلابت و قهرمان میدان علم و عمل یاد کرد و گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی هیمنه پوشالی استکبار در هم شکسته شد و ملت های منطقه بیدار شدند و امروز امواج انقلاب اسلامی، مرزهای جغرافیایی را درنوردیده است.

این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان اینکه انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل معادلات جهانی را به هم زد، یادآور شد: امام خمینی(ره) حاصل تجارب خود را در وصیت نامه خود نوشته اند و جامعه باید به بهترین شکل ممکن به آن توجه کند.

وی موج بیداری اسلامی در کشورهای مختلف جهان را الهام گرفته از انقلاب اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: پیامدهای مثبت حرکت ملت ایران و انقلاب اسلامی منحصر به همین موارد نخواهد شد و تمام جهان را در بر خواهد گرفت.

این مرجع تقلید یادآورشد: امروز مردم در شهرهای مختلف اروپایی در مقابل طاغوت های اقتصادی که تنها یک درصد جامعه را تشکیل می دهند ایستادند و خواهان رفع تبعیض هستند. /924/پ202/ج

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.