مسؤول دفتر جامعه مدرسین:

د, 09/21/1390 - 07:14
مسؤول دفتر جامعه مدرسین:

امدادهای الهی یکی از عوامل حفظ نظام اسلامی است/ توطئه های دشمنان خللی در مسیر عزتمند انقلاب ایجاد نمی کند 

مسؤول دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با اشاره به توطئه های مختلف دشمنان علیه انقلاب اسلامی، تاکید کرد: با وجود این نقشه چینی ها و توطئه ها، انقلاب مسیر پرشتاب و با صلابت خود را ادامه داده و امروز به الگوی دیگر کشورها تبدیل شده است.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب ، حجت الاسلام ناصر سقای بی ریا، مسؤول دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در جمع کارکنان و پرسنل این نهاد برجسته حوزوی، با اشاره به جایگاه برجسته نظام اسلامی، تاکید کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان همواره به دنبال خصومت ورزی و کینه توزی علیه جمهوری اسلامی بوده اند.

وی تصریح کرد: با وجود توطئه های ریز و درشت دشمنان و کینه توزان، انقلاب اسلامی مسیر عزتمند، با صلابت و پرشتاب خود را ادامه داده و در عرصه های مختلف به دستاوردها و پیشرفت های بسیار خوبی دست یافته است.

مسؤول دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم امدادهای الهی را یکی از عوامل حفظ نظام اسلامی دانست و ابراز داشت: دشمنان هر توطئه ای را نسبت به نظام مقدس اسلامی طراحی کردند، خداوند همان را روی خودشان پیاده کرد و توطئه های آنان به خودشان بازگشت.

حجت الاسلام سقای بی ریا با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران امروز به مرحله حساس و مهمی رسیده است، یادآورشد: مقام معظم رهبری در فرمایش خود تاکید کردند «ما در یک پیچ تاریخی هستیم» از این رو باید رسالت خود را به درستی انجام دهیم.

مسؤول دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم موج بیداری اسلامی و تحولات منطقه را نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران دانست و با بیان اینکه تفکر انقلاب اسلامی جهان گیر شده است، گفت: امروز دامنه بیداری به قلب اروپا و غرب رسیده و مردم این کشورها اعتمادشان را به حکومت های پوشالی از دست داده اند.

حجت الاسلام سقای بی ریا اضافه کرد: طبق نظرسنجی هایی که در آمریکا صورت گرفته است، بیش از پنجاه درصد مردم این کشور موافق نهضت تسخیر وال استریت بوده و به شدت از تبعیض های صورت گرفته و نظام سرمایه داری ناراضی هستند و البته خودشان اذعان می کنند که از بیداری اسلامی الگو گرفته اند.

حجت الاسلام سقای بی ریا در ادامه با اشاره به آیات و روایاتی به بیان نکات اخلاقی پرداخت و از رسول الله(ص) به عنوان افضل الخلق و قله کمال انسانی یاد کرد. /924/پ202/ج

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.