مدیر حوزه های علمیه

ی, 09/20/1390 - 07:23
مدیر حوزه های علمیه

  شکار هواپیمای جاسوسی آمریکا، اقتدار نظام را به رخ دنیا کشید
  شکار هواپیمایی فوق پیشرفته جاسوسی آمریکا از سوی جوانان متخصص کشورمان، نشان داد نظام جمهوری اسلامی از چه توان و اقتداری برخوردار است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب آیت الله مرتضی مقتدایی،  طی سخنانی در دیدار مسئولان ستاد بزرگداشت دهه بصیرت( 9 تا 19 دی) و اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به مطلب فوق، ابراز داشت: این موفقیت در کنار سایر موفقیت ها و پیشرفت های ایران اسلامی، به انقلابیون منطقه در راستای سرنگونی دیکتاتورهای عربی دلگرمی خاصی بخشیده است.

وی با اشاره به این که امروز دنیای غرب دچار آشفتگی و سردرگمی بسیاری شده است، گفت: امروز نگاه مردم کشورهایی چون مصر، تونس، لیبی، یمن ، بحرین و ... به سوی قم و ایران است و اقتدار و آرامشی که نظام اسلامی در ایران ایجاد کرده است، مایه دلگرمی آن ها شده است.

آیت الله مقتدایی همچنین خواستار اهتمام هر چه بیشتر مسئولان و مردم در برپایی هر چه باشکوه تر یوم الله هایی همچون 19 دی شد و افزود: بی شک یکی از خدمات ماندگار در راستای تحکیم و اقتدار نظام، توجه به همین بزرگداشت هاست به ویژه در رابطه با یوم الله 19 دی که در قم و از سوی روحانیون و طلاب این شهر صورت گرفت.

وی با بیان این که شهادت و مجروحیت بخشی از مردم و طلاب قمی در چنین روزی، اثر شگرفی در روند پیروزی انقلاب اسلامی برجای گذاشت، خاطرنشان کرد: 19 دی حقیقتا از روزهای سرنوشت ساز در پیروزی انقلاب می باشد که طلاب و روحانیون در صدر این حرکت عظیم بودند.

عضو خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، اظهار داشت: بدون تردید، بالندگی و اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی به برکت پیروی از نهضت سرخ حسینی می باشد .

*درخشش ایران اسلامی در سایه هدایت ولایت فقیه

وی اضافه کرد: امروز به لطف الهی ، ایران اسلامی همچون خورشید درخشانی در جهان می درخشد و در سایه هدایت ولی فقیه، این موفقیت ها و درخشش ها ادامه دارد.

آیت الله مقتدایی همچنین گفت: امروز شاهد هستیم که به لطف خدا و به برکت خون مطهر امام حسین (ع) ، دیکتاتورها در کشورهای عربی، یکی یکی سقوط می کنند و ملت های مسلمان با الگوگیری از مردم و نظام اسلامی ایران، بر اوضاع و احوال کشورشان مسلط می شوند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.