آیت‌الله صافی گلپایگانی:

ش, 09/19/1390 - 07:11
آیت‌الله صافی گلپایگانی:

 

باید پرچم اسلام را در دنیا به اهتزاز در آوریم

حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی با بیان این که دشمنان در تلاشند تا میان صفوف مسلمانان شکاف ایجاد کنند، هوشیاری در این زمینه را بسیار مهم خواند و تصریح کرد: باید پرچم اسلام را در دنیا به اهتزاز در آوریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب حضرت آیت‌الله لطف‌الله صافی گلپایگانی،  در دیدار جمعی از علما، قاریان، حافظان و مداحان اهل بیت علیهم السلام قاهره اظهار داشت: خوشبختانه با سقوط رژیم سابق، انقلاب اسلامی در کشور دوست و برادر مصر اتفاق افتاد و حاکمیت اسلام و قرآن دوباره تجدید حیات گردید.

وی تصریح کرد: این انقلاب موجب خرسندی همه مسلمانان جهان شد و عزت دوباره اسلام را در کشورهایی که سالیان سال در زیر یوغ استکبار بودند به آن ها هدیه کرد.

این مرجع تقلید اظهار داشت: این برای همه ما افتخار است که همانطور که انقلاب اسلامی ما توانست عزت و سربلندی را به مسلمانان نشان دهد، بیداری اسلامی نیز در کشورهای عربی هم حیات دوباره به آن ها داد.

وی گفت: ما به دنیا اعلام می‌کنیم که تنها قرآن و عترت می‌تواند مردم ستمدیده دنیا را نجات دهد.

حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی اظهار داشت: امروز همه باید توجه داشته باشیم که دشمنان اسلام می‌خواهند بین صفوف متحد مسلمانان انقلابی شکاف و جدائی ایجاد کنند.

پرچم اسلام را در تمام دنیا به اهتزاز در آوریم

وی تاکید کرد: همه باید با اتحاد کلمه و در زیر سایه قرآن بتوانیم مجد و عظمت دیرینه خود را یافته و پرچم اسلام را در تمام دنیا به اهتزاز در آوریم.

حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی، همچنین اظهار شوق کردند که به دیدار راس الحسین علیه السلام و مقام حضرت زینب سلام الله علیها تشرف یابند.

لازم به ذکر است، در این دیدار که حجت‌الاسلام و المسلمین علی کورانی، شیخ محمدالهلباوی، قاری، مداح و مربی بین المللی قرآن کریم و گروهی از مداحان مسجد رأس‌الحسین قاهره نیز حضور داشتند شاعران اشعار خود را درباره مقام و منزلت امام حسین علیه السلام و اهل بی

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.