سردار نقدی:

ش, 09/12/1390 - 13:56
سردار نقدی:

تشکیل بسیج جهان اسلام فرمان امام راحل (ره) است
 رئیس سازمان بسیج مستضعفین تشکیل بسیج 100 میلیونی جهان اسلام را فرمان امام راحل (ره) برشمرد و گفت:‌ تاکنون جریان کلی و عمومی تشکیل این بسیج طی شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب به نقل از خبرگزاری فارس محمدرضا نقدی در حاشیه نشست با مسئولان خراسان شمالی در بجنورد با بیان اینکه بسیج 100 میلیونی برای آزادی قدس شریف است، اظهار داشت: امروز عملیاتی کردن این تدبیر امام (ره) از برنامه های سازمان بسیج بوده تا آن عملیاتی شود.
وی همچنین در پاسخ به سؤالی مبنی بر موازی کاری در فریضه امر به معروف و نهی از منکر گفت: هر دستگاهی یکسری مأموریت‌ها و وظایف در ستاد امر به معروف و نهی از منکر که یک ستاد هماهنگ کننده است، انجام می‌دهد.
نقدی اضافه کرد:‌ بر همین اساس هر یک از دستگاه‌های قضایی، انتظامی، بسیج و ... در اجرای این فریضه وظایفی داشته و باید انجام دهند.
وی با تاکید بر اینکه این‌ها موازی کاری نیست، خاطرنشان کرد: البته محوریت این فعالیت‌ها ستاد امر به معروف و نهی از منکر بوده که برای هماهنگی دستگاه‌ها برای پیشبرد این فریضه تلاش دارد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین برای شرکت در نشست با مسئولان، بسیجیان، پاسداران و همچنین بسیج سازندگی سفر دو روزه ای را به خراسان شمالی دارد.
 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.