رییس بسیج هنرمندان كشور:

پ, 09/10/1390 - 06:35
رییس بسیج هنرمندان كشور:


منشور اخلاقی هنرمندان در حال تدوین است
- رییس سازمان بسیج هنرمندان كشور گفت: منشور اخلاقی هنرمندان به عنوان یك اولویت مهم و اصلی در این سازمان در حال تدوین است .
    رییس بسیج هنرمندان كشور: منشور اخلاقی هنرمندان در حال تدوین است

'حسین قنادیان' در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب ، این منشور كه به صورت صنفی دیده شده می تواند به سالم سازی محیط هنری كمك كند.

وی ادامه داد: همچنین در این منشور به قالب دادن به رفتارهای هنرمندان بدون محدود كردن آنان توجه شده تا رفتار هنرمندان در جامعه بیش از پیش موجه و مورد قبول شود.

رییس سازمان بسیج هنرمندان كشور بیان كرد: مقوله هنر باید مانند عرصه مهندسی و بخش پزشكی دارای اصولی مشخص باشد تا باید و نبایدها در آن به صورت شفاف تعیین شود.

قنادیان اضافه كرد: این سازمان با هدف تبیین، ترویج و معرفی هنر دینی و مكتبی اقدام به تشكیل حقله های صالحین و گروههای تربیت و تعالی كرده تا هنرمندان در فعالیت های حرفه ای و تخصصی به امور معرفتی و دینی نیز توجه جدی داشته باشند.

وی تاكید كرد: همچنین باید زیر ساخت های تدوین فلسفه هنر و فقه هنری درعرصه هنر فراهم شود تا زمینه خلق آثار فاخر و اثرگذار بیش از پیش فراهم شود.

رییس سازمان بسیج هنرمندان كشور در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: سازمان بسیج هنرمندان در همه مراكز استانهای كشور فعال شده و همچنین در 320 شهرستان نیز كانون بسیج هنرمندان راه اندازی شده است.ك/3

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.