اعلام آمادگي ده هزار نفر از بسيجيان اهر در سالروز تشكيل بسيج

ش, 09/05/1390 - 16:02
اعلام آمادگي ده هزار نفر از بسيجيان اهر در سالروز تشكيل بسيج


فرمانده سپاه ناحيه اهر در گفتگو با خبرنگاران از حضور بي سابقه و حماسي بيش از ده هزار نفر از بسيجيان اين شهرستان در بيعت با آرمانهاي امام راحل و تجديد ميثاق با فرماندهي معظم كل قوا خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب سرهنگ پاسدار محسن اصغر زاده با اشاره به برخي تهديدات دشمنان نظام و انقلاب گفت: بسيجيان اين شهرستان آماده تر از گذشته گوش به فرمان ولايت بوده و هر ماموريتي كه از سوي فرماندهي معظم كل قوا اعلام شود با جان و دل در خدمت نظام مقدس جمهوري اسلامي و اهداف والاي آن خواهند بود.

اين مقام مسئول، بسيج را نيروي مردمي ولايت مدار ذكر كرد كه هميشه با صداقت و اخلاص در خدمت نظام اسلامي بوده و خواهند بود.

وي گفت: هم اكنون بيش از 60 هزار نفر از جمعيت شهرستان اهر عضو بسيج بوده و در قالب حوزه هاي  مختلف كارمندي، كارگري، اساتيد، دانشجويي، عشاير، پزشكي، مهندسي، محلات، طلاب و ساير اقشار سازماندهي شدند كه در اين راستا با افتخار اعلام مي كنيم كه بيش از يك سوم جمعيت شهرستان اهر در تشكل هاي مختلف فعاليت دارند.

اصغرزاده به برنامه هفته بسيج نيز اشاره كرد و افزود: ستاد بزرگداشت هفته بسيج شهرستان اهر با برنامه ريزي مناسب در قالب بيش از يكصد برنامه متنوع براي كليه اقشار و گروه هاي هدف شامل برگزاري يادواره شهداي شهري و روستايي، تجليل از يادگاران 8 سال دفاع مقدس، ويزيت رايگان بسيجيان در مراكز درماني شهري و روستايي، نشست هاي مختلف سياسي و كرسي آزاد انديشي، جشنواره هاي فرهنگي ورزشي، ايجاد نمايشگاه و مسابقه وبلاگ نويسي، همايش امر به معروف و نهي از منكر، ديدار با خانواده هاي شهدا و ايثارگران، مسابقات قرآني و دهها برنامه متنوع ديگر را از برنامه هاي هفته بسج در طول اين هفته ذكر كرد و خواستار حضور فعال بسيجيان و شهروندان در اين برنامه ها شد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.