سرلشكر فيروزآبادي در اجتماع ۵۰هزار نفري بسيجيان تهران

ش, 09/05/1390 - 15:53
سرلشكر فيروزآبادي در اجتماع ۵۰هزار نفري بسيجيان تهران

 بسيجي مانع انحراف و وحدت كلمه از اركان نظام است
 رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح ولايت فقيه، بسيج و سپاه و نيز وحدت كلمه را از اركان مهم نظام اسلامي دانست و گفت: بسيج هميشه در جامعه مانع انحراف است و جلوي انحراف در هركجا كه باشد را مي گيرد.
به گزارش پايگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب  سردار سرلشكر سيدحسن فيروزآبادي رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح در اجتماع ۵۰هزار نفري گردان هاي عاشورا الزهرا و امام علي بسيج در مقابل لانه جاسوسي آمريكا موضع گيري هاي محكم و حماسي امام راحل و نيز رهبري معظم انقلاب را مبتني بر ايمان به خداي متعال دانست و گفت: مراسم امروز به افتخار سالروز تشكل بسيج و سپاس از ملت شريف ايران ، عرض ارادت به خانواده شهدا و ايثارگران و نيز ميثاق دوباره ملت با امامت و ولايت برگزار شده است و هرچند بسيج در ايام دفاع مقدس حضور خود در عرصه را به خوبي نشان داد اما بسيج تنها براي زمان جنگ نيست بلكه در سازندگي توسعه علم و هركجا كه جوانان بخواهند براي حفظ آرمان هاي انقلاب حضور داشته باشند بسيج موضوعيت مي يابد.

فيروزآبادي با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري كه متجاوز به ايران بايد خود را براي سيلي هاي محكم و مشت هاي پولادين آماده كند اظهار داشت: رهبر عزيز انقلاب در اين استراتژي ملت و بسيج را مورد خطاب قرار دادند چرا كه ساخت محكم نظام و نيز اتحاد ملي مهمترين مؤلفه قدرت ماست.

وي ولايت فقيه، بسيج و سپاه و نيز وحدت كلمه را از اركان مهم نظام اسلامي دانست و اظهار داشت: دشمن در طول اين سه دهه اين اركان را آماج حملات خود قرار داده است.

رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح ادامه داد: در همان اوايل انقلاب و پس از تسخير لانه جاسوسي بود كه امام(ره) فرمان تشكيل ارتش ۲۰ميليوني را دادند و اين در حالي است كه آن روز جمعيت ايران حدود ۳۲ ميليون نفر بود اما امروز ما جمعيتي بالغ بر ۷۰ميليون داريم كه مستلزم تشكيل ارتش ده ها ميليوني است.

فيروزآبادي ادامه داد: اين از افتخارات ماست كه امروز ده ها ميليون جوان بسيجي و تفنگدار اعم از زن و مرد براي دفاع از انقلاب و اسلام برابر دشمن آماده اند.

وي با اشاره به جنبش هاي ضدسرمايه داري در آمريكا و غرب خاطرنشان كرد: اينها فرهنگشان اخلاص است و كسي كه فقط براي خدا كار كند خدا نيز مزد او را خواهد داد.

وي با اشاره به اينكه امروز دشمن مي خواهد با شبيخون فرهنگي حيا را از جوانان ما بگيرد گفت: رهبري عزيز انقلاب با يك نگاه مبتني بر عقل الهي امروز همه ابعاد زندگي در جهان را رهبري مي كنند و در هر مقطع و زماني علي وار دست ملت را گرفته و به پيش مي برند.

اين مقام عالي رتبه نيروهاي مسلح در ادامه با اشاره به نقش تعيين كننده بسيج در جامعه اظهار داشت: وقتي بسيج در متن جامعه باشد مسير اصلي كه توسط ولي فقيه ترسيم شده به انحراف نمي رود چرا كه بسيجي مانع انحراف است.

فيروزآبادي تصريح كرد: انحراف جزئي اهميتي ندارد و با امر به معروف و نهي از منكر درست مي شود اما بسيجي هيچگاه انحراف از ولايت فقيه و نظام اسلامي و خطوط اصلي كه رهبري آنها را ترسيم كرده بر نمي تابد و جلوي انحراف را هرجا كه باشد مي گيرد.

وي اينها را تقواي پرهيز دانست و گفت: اما در تقواي ستيز نيز همه بسيجيان با آموزش هاي نظامي كه ديده اند مانند امام حسين و علي اكبر براي مقابله با دشمن و متجاوزان آماده اند و به بركت همين دو تقواست كه انقلاب اسلامي پس از ۳۳ سال هنوز محكم و پرقدرت به كار خود ادامه مي دهد.
انتهاي پيام

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.