نماينده ولي فقيه در بسيج:روند تحول در بسيج مطلوب است

ش, 09/05/1390 - 15:48
نماينده ولي فقيه در بسيج:روند تحول در بسيج مطلوب است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب  حجت الاسلام كدخدايي ، نظرات خود در خصوص برنامه ها و فعاليت هاي بسيج را مطرح كرد.
به گزارش ایگاه اطلاع رسانی بسیج حجت الاسلام كدخدايي با تبريك هفته بسيج به ملت ايران، در خصوص برنامه هاي هفته بسيج اظهار داشت: گرامي داشت هفته بسيج، در ميان وقايع فرهنگي كشور، قله رفيعي است كه تا مدت ها آثار و بركاتش در سانه ها و افكار عمومي مشهود است.

وي افزود: اقشار بسيج در اين هفته برنامه هاي متعددي را در دستور كار دارند و برنامه هاي متنوعي را متناسب با ويژگي هاي جامعه هدف خود به اجرا مي گذارند.

نماينده ولي فقيه در سازمان بسيج مستضعفين، در خصوص ماموريت اصلي بسيج در مقابله با جنگ نرم و ارزيابي تحولات صورت گرفته در سازمان بسيج مستضعفين، اظهار داشت: روند تحولاتي كه جنس فرهنگي دارند با تحولاتي از جنس دفاعي و امنيتي متفاوت است و طبيعتا نياز به زمان و همچنين مديريت ظريف و دقيق دارد كه به لطف خدا اين روند در بسيج به خوبي در حال شكل گيري است و لازم است از شتاب زدگي پرهيز شود.

وي ادامه داد: حركت نرم بسيجيان در عرصه فرهنگي به مرور تاثيرات خود را بيش از پيش عيان مي كند و قدرت فرهنگي بالاي بسيج معادلات را همچون گذشته دگرگون مي سازد.

حجت الاسلام كدخدايي در خصوص علت شكل گيري اقشار تخصصي بسيج گفت: بسيج مساجد و محلات به تنهايي ظرفيت و كشش حضور همه اقشار بسيجي را نداشت و لازم بود ظرفيت هاي جديدي ايجاد شود.

وي در همين زمينه گفت:با توجه به تحولات سياسي، اجتماعي و فرهنگي صورت گرفته در جامعه؛ لازم بود كه بسيج سازمان خود را توسعه بدهد تا بتواند در همه عرصه هاي مورد نياز انقلاب تكليف خود را انجام دهد.

نماينده ولي فقيه در سازمان بسيج مستضعفين، در پايان در پاسخ به اين سوال كه چه انتقادي از بسيجيان داريد گفت: بسيجيان كار دقيقه نودي انجام ندهند!

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.