سرلشكر سليماني در رزمايش 50 هزار نفري بسيجيان كرماني

ج, 09/04/1390 - 09:29
سرلشكر سليماني در رزمايش 50 هزار نفري بسيجيان كرماني

 تهديد ملت ايران حماقت است/ چند ايران بزرگ در منطقه متولد شده است
 فرمانده نيروي قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با بيان اينكه تهديد ملت ايران حماقت است، گفت: امروز چند ايران بزرگ در منطقه متولد شده است و ليبي، يمن و بحرين، ايران هاي ديگري هستند.
به گزارش پايگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب  سردار سرلشگر قاسم سليماني در رزمايش 50 هزار نفري بسيجيان در محل مصلاي امام علي (ع) شهر كرمان اظهار داشت: آنچه كه امروز در دهه چهارم انقلاب اسلامي شاهد آن هستيم، زلزله اي جهاني است كه ساختارهاي سياسي دنيا را در حال جابه جايي دارد.
وي تصريح كرد: آنچه كه امروز در منطقه ما اتفاق افتاد و يا در حال اتفاق است در 200 سال گذشته بي سابقه و در آينده فراتر از منطقه ما روي مي دهد.
سليماني با بيان اينكه آنچه كه اتفاق افتاد و يا در حال اتفاق است به يقين پايه جديدي براي جهان امروز و جهان آينده به شمار مي رود، عنوان كرد: اين پايه به طور يقين متفاوت با آن چيزي است كه در طول 100 سال جهانخواران، آمريكا و غرب به منطقه ما و به جهان اسلام تحميل كرده اند.
وي با اشاره به علت ها و انگيزه هايي كه موجب تهديدات آمريكا و عصبانيت آنها است، ابراز داشت: آنها در مكان هاي مختلف بدون اينكه در دنيا اتفاق و حادثه اي در اطراف آنها روي داده باشد، عصبانيتي از خود بروز مي دهند و به شدت عصباني و نگران هستند و حرف هاي نامربوطي را به زبان جاري مي كنند.
سليماني افزود: آن چيزي كه طي 10 سال گذشته در منطقه ما روي داده است، جنگ تقريبا بي سابقه در دنيا به شمار مي رود، زيرا جنگ بدون دشمن آشكار بود و دشمن واضحي نداشت.
وي عنوان كرد: بدون اينكه هجوم و تهديدي عليه غرب و آمريكا وجود داشته باشد، آنها جنگي را بر منطقه ما وارد و آغاز كردند و آمريكا، اين افعي چند سر هولناك از داخل لانه خود بيرون آمد و وارد منطقه خاورميانه و محدوده جهان اسلام شد.
اين يادگار دوران دفاع مقدس گفت: آمريكا جنگي را شروع كرد كه هيچ مرز مشخصي ندارد و هيچ دولت و ارتشي در مقابل آن نبود.
سليماني با بيان اينكه آمريكا بيش از 2.5 ميليون سرباز آمريكايي طي 10 سال گذشته به دفعات گوناگون و بهانه هاي واهي و به اسم تروريسم وارد منطقه خاورميانه كرد، اظهار داشت: هدف آنها ملت ها، فرهنگ و آرمان هاي ملت هاي مسلمان منطقه بود.
وي افزود: آنها ده ها هزار زره پوش، هزاران فروند هواپيما و هلي كوپتر وارد منطقه كردند و حدود 3 تريليون دلار خرج اين جنگ ها كردند و چهار جنگ مهم را به منطقه تحميل كردند.
سليماني با اشاره به اينكه اين جنگ ها عجيب بودند، گفت: در هيچ كدام از جنگ هايي كه در كشورهاي عراق، افغانستان، لبنان و فلسطين روي داد، دولت و ارتشي مواجه با حملات آنها نبود و فقط ملت ها بودند.
وي با بيان اينكه آمريكا جنگ پرهزينه و سنگيني را به منطقه وارد كرد، تصريح كرد: آنها قوانيني را استفاده كردند كه از كانال هايي كه خودشان در دنيا به اسم حقوق بشر و تروريسم درست كرده بودند به دست آمده بود و دولت ها و كشورها را وادار به همكاري با خود كردند.
سليماني با اشاره به رعبي كه آمريكا بر جهان حاكم كرد، بيان داشت: در سراسر جهان هيچ گاه خوف و رعبي كه آمريكا بر دنيا حاكم كرد را شاهد نبوده ايم.
فرمانده لشكر 41 ثارالله در دوران دفاع مقدس عنوان كرد: آنها به كانون هاي مهم بي خطر و بدون هويت هاي نظامي و امنيتي از جمله كانون هاي فرهنگي مانند مساجد، خانواده، دانشگاه ها، روحانيان و علما حمله كردند.
سليماني ابراز داشت: بر مبناي آمارهايي كه ما داريم، بيش از 2 ميليون انسان در اين 10 سال كشته و زخمي شدند، 10 هزار نفر معلول بدون چشم، دست و پا و با نقص عضو در چهار كشور وجود دارد.
وي با بيان اينكه هزاران كودك و اطفال عجيب در اثر به كارگيري سلاح هاي ممنوعه كه در جنگ ها با نامردانگي و ظالمانه در مقابل ملت هاي مظلوم و بدون سلاح به كار گرفتند، متولد مي شوند، عنوان كرد: آنها صدها هزار زن جوان را بي سرپرست كردند و 10 هزار كودك را كشتند.
فرمانده نيروي قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي خطاب به آمريكايي ها اذعان داشت: روزي كه وارد عراق شديد، ملت اين كشور ساكت، اما آگاه و هوشيار بودند.
سليماني تصريح كرد: ملت عراق امروز براي رفتن شما جشن مي گيرند و به تعبير خودتان شما را با تيپا از عراق بيرون كردند.
وي در پاسخ به اين پرسش كه چرا امروز آمريكا كه فكر مي كرد، ناجي عراقي ها است با تيپاي اين ملت از اين كشور خارج مي شود، بيان داشت: اين اتفاق در اثر آن ظلم و فرهنگ وحشيانه اي بود كه شما در داخل اين كشورها اعمال كرديد.
سليماني تصريح كرد: امروز دنبال چه مسببي مي گرديد، آيا مسبب اين امر يك فرد است، آيا مسبب چنين تلاش شكست خورده اي فقط ملت ايران است.
اين يادگار دوران دفاع مقدس خاطرنشان كرد: مسبب اصلي شكست آمريكا فرهنگ حاكم بر سياستمداران آمريكا است، سياستمداران نالايقي كه آبروي مسيحيت را بردند.
وي با تأكيد بر اينكه حركت هايي كه سربازان و ژنرال هاي آمريكايي در كشورهاي اسلامي از خود بروز دادند، آبروي مسيحيت را برد، بيان داشت: فكر مي كنيد، ملت هاي منطقه مدافع شما هستند.
سليماني با اشاره به اينكه امروز يك ايران وجود ندارد كه يك ايران تهديد شود، عنوان كرد: امروز در منطقه چند ايران بزرگ متولد شده است، امروز مصر ايران است، چه قبول كنيد و چه قبول نكنيد.
وي با بيان اينكه دورويي خود با مبارك را در دوران انقلاب اسلامي براي ما به كار برديد و در برخورد با شاه، سگ دست آموز خودتان هم همين سياست را انجام داديد، ابراز داشت: مبارك دوست صميمي شما بود و امروز در قفس نظاره گر او هستيد.
سليماني با تأكيد بر اينكه ملت مصر ملت دوم ايران است، عنوان كرد: ملت مصر ايران ثاني است، چه قبول كنيد و چه قبول نكنيد.
وي با بيان اينكه شما كجا را تهديد مي كنيد، ابراز داشت: شما كه دست قذافي را به خاطر نفت وقيحانه مي بوسيديد و با دورويي سعي كرديد، خودتان را شريك سقوط دست پرورده خودتان كنيد، بدانيد كه امروز ليبي، يمن و بحرين، ايران ديگري است.
سليماني با اشاره به اينكه آزموده را آزمودن خطا است و شيشه را كه بشكنيد، تيزتر مي شود، تصريح كرد: تهديد كردن اين ملت پس از 30 سال، حماقت است و امروز ملت هاي بزرگي در مقابل شما صف كشيده اند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.