عضو مجلس خبرگان رهبری:

پ, 09/03/1390 - 07:23
عضو مجلس خبرگان رهبری:

بسیج تهاجم فرهنگی را خانه‌نشین کرده است

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که بسیج تهاجم فرهنگی را خانه نشین کرده است، ادامه داد: امروز تفکر بسیجی بهترین سد در برابر توطئه افکنی های دشمنان نظام دینی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب  حجت الاسلام و المسلمین علی اسلامی، نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، امروز در دیدار کارکنان سپاه ناحیه تاکستان با گرامیداشت هفته بسیج، این هفته را فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای مهم این نیروی مردمی در سه دهه اخیر دانست.

وی با بیان این که هفته بسیج یادآور فداکاری‌ها و رشادت جوانانی است که در هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر دشمن ایستادگی کردند، افزود: نام بسیج یاد اور عزیزترین نهاد و بزرگ‌ترین مردان کشور ما است و فرهنگ بسیج برای میهن ما بسیار مقدس بوده و از جایگاه رفیعی برخوردار است و همه آن‌هایی که برای ساختن جامعه در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کنند، بسیجی محسوب می‌شوند.

حجت الاسلام و المسلمین اسلامی با اشاره به این که بسیج نهاد و شجره پاکی است که به دست امام راحل‌مان بنا نهاده شد و با خون شهدای کشور ما آنچنان آبیاری شد که محال است دشمنان بتوانند به راحتی آن را از بین ببرند، گفت: بسیجیان در همه دوران انقلاب با تعامل و همدلی و وحدت در برابر هجمه‌های مختلف دشمن ایستادگی کردند و بعد از دفاع مقدس نیز مشکلات و موانع کشور را حل کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که دشمنان قسم خورده ایران اکنون همه تلاش خود را بر کمرنگ‌کردن نقش بسیج متمرکز کرده‌اند، خاطرنشان کرد: آنها به این مهم پی برده‌اند که بسیج نقش مهمی را در سازندگی کشور دارد، اما باید بدانند که تفکر بسیجی امروز در کشورهای اسلامی نیز پا گرفته و جوانان این کشورها به تأسی از بسیج ایران در برابر دشمنان خود ایستادگی می‌کنند.

امام جمعه تاکستان با بیان این که هفته بسیج، هفته اقتدار انقلاب اسلامی است و اگر به فرموده‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و امام راحل درباره بسیج رجوع کنیم در می‌یابیم که بسیج از چه جایگاه و ارزشی برخوردار است، گفت: این نهال طیب و طاهری که در انقلاب ما به دست امام راحل غرس شده به کشورهای دیگر نیز صادر شده و این مهم سند افتخاری برای ما مردم ایران است.

حجت الاسلام و المسلمین اسلامی، بسیج مستضعفین را پشتوانه انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: بسیج سراج بصیرت، مظهر مروت و غیرت است و خدمت در این مجموعه همانند عبادت شمرده می‎شود.

امام جمعه تاکستان ادامه داد: اکنون که بعد از 32 سال از فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج 20 میلیونی می‎گذرد که ظهور انقلاب اسلامی از زمان تشکیل تاکنون متوجه تهدیداتی بوده که امام نیز برای این‌که این انقلاب بیمه شود نیروهای پراکنده انقلابی را سازماندهی کرد.

وی ادامه داد: همه جملات امام خمینی(ره) در خصوص جایگاه بسیج و توصیف بسیج به عنوان درخت تناور نشان‎دهنده تأمل و تدبر امام راحل در تفسیر آیات قرآن بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین اسلامی، بسیج را مظهر وفاق، همگرایی و بصیرت در پویایی و ماندگاری نظام مردم سالاری دینی معرفی کرد و بیان داشت: دشمنان نظام دینی در سه دهه اخیر همه توان خود ا برای تضعیف جایگاه ارزنده بسیج به کار گرفتند، اما همواره شکست خوردند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: بسیج نیز افزون بر اسم بودنش دارای معنای ضمنی است که می‌توان به بی‌آلایش بودن، مردمی بودن، تجملی نبودن، ساده زیستی و معنویت اشاره کرد.

امام جمعه تاکستان اضافه کرد: ایستادگی در دین و داشتن معنویت از خصوصیات بسیجیان واقعی است و چند روز دیگر ایام محرم است و همین بسیجیان هستند که بدون چشم داشتی وارد میدان شده و برای آن حضرت مراسم سوگواری برپا خواهند کرد.

حجت الاسلام و المسلمین اسلامی با بیان این که بسیج تهاجم فرهنگی را خانه نشین کرده است، ادامه داد: امروز تفکر بسیجی بهترین سد در برابر توطئه افکنی های دشمنان نظام دینی است./950/پ202/س

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.