پيام آيت الله مهدوي كني به مناسبت هفته بسيج

چ, 09/02/1390 - 07:05
پيام آيت الله مهدوي كني به مناسبت هفته بسيج

مسلمانان با تاسي به فرهنگ بسيج جهان را به سمت ظهور حضرت بقية الله (عج) هدايت كرده اند
 امروز بحمدالله روحيه بسيجي در همه عرصه هاي سياسي، اجتماعي، فرهنگي، علمي و فناوري نمود دارد و اين نشان مي دهد راهي كه امام خميني (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامي براي سعادت ملت بزرگ ايران ارائه نمودند بدرستي طي مي شود.
متن پيام آيت الله محمدرضا مهدوي كني كه به نمايندگي از اعضاي مجلس خبرگان رهبري صادر شده به شرح زير است:

ملت آگاه و شجاع ايران

بسيج مستضعفان به فرمان نوراني امام خميني (ره) بنيانگذار جمهوري اسلامي تاسيس يافت تا ميقاتي براي پا برهنگان و تربيت يافتگان اسلام ناب محمدي (ص) باشد.

بسيج با پيروزي انقلاب يك نهال نو پا بود، اما امروز شجره طبيه و درخت تناور و پرثمري شده است كه شكوفه هاي بهاري آن را در بيداري اسلامي جهان اسلام بدرستي مي توان به تماشا نشست.

بسيج مدرسه پاكان بي نام و نشاني است كه تنها خدا را اراده كردند و در حمايت و نصرت ولي خدا از بذل جان و مال و آبرو دريغ ندارند.

بسيج نماد ايثار و اخلاص و فداكاري و عشق به اسلام است و يكي از بركات الهي نظام همانا تشكيل بسيج مستضعفان مي باشد. امام خميني (ره) در آغاز شكل گيري بسيج فرمودند، اميدواريم بسيج روزي الگوي تمام مستضعفين جهان و ملت هاي جهان شود. امروز اين آرزوي امام (ره) تحقق يافته است و مسلمانان آزاده و پاكباخته با تاسي به فرهنگ بسيج در ميادين نبرد با استبداد داخلي و استعمار خارجي در جوامع خود كاري كارستان كرده اند و مسير تاريخ اسلام و جهان را به سمت ظهور حضرت بقية الله الاعظم ارواحنافداه هدايت نمودند.

امروز بحمدالله روحيه بسيجي در همه عرصه هاي سياسي، اجتماعي، فرهنگي، علمي و فناوري نمود دارد و اين نشان مي دهد راهي كه امام خميني (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامي براي سعادت ملت بزرگ ايران ارائه نمودند بدرستي طي مي شود.

امروز بسيج مستضعفان به عنوان بازوي ستبر انقلاب در كنار سپاه پاسداران و ارتش جمهوري اسلامي و ساير نيروهاي مسلح از پايه هاي محكم امنيت و آرامش نظام و انقلاب است. امنيتي كه پشتوانه اصلي آن مردم و در پيشاپيش آن بسيجيان جان بر كف انقلاب است.

آمريكا و غرب با بيداري اسلامي در منطقه و نيز اوج گيري جنبش ضد سرمايه داري در جوامع خود به پريشان گويي افتاده اند و هر از چندي خشم و نگراني خود را از قدرت يابي سپاه و بسيج مستضعفان اعلام مي كنند. ما از زبان ملت و از زبان شهيد مظلوم انقلاب شهيد آيت الله بهشتي و دشمنان اسلام به ويژه آمريكا مي گوييم، « از ما عصباني باش و از اين عصبانيت بمير».

اينجانب به نمايندگي از خبرگان ملت هفته بسيج مستضعفان را به ملت ايران و بسيجيان پاك و بي ادعا تبريك مي گويم و شهادت دانشمند برجسته و پارسا سردار حسن مقدم و ديگر شهداء غدير سپاه پاسداران را به محضر فرمانده كل قوا حضرت آيت الله خامنه اي و ديگر همرزمان اين سردار شهيد سپاه و خانواده هاي گرانقدرشان تسليت عرض مي نمايم.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.