حجت الاسلام ذوالنور:

د, 08/30/1390 - 07:39
حجت الاسلام ذوالنور:

امروز دشمنان ما ولایت و مرجعیت را نشانه گرفته اند
 حجت الاسلام ذوالنور نوک پیکان حملات دشمنان را به سوی ولایت و مرجعیت دانست و افزود: امروز دشمنان به اهمیت وجود ولی فقیه و مراجع در مراحل مختلف انقلاب اسلامی، پی برده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور نماینده سابق ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته در مدرسه علمیه فیضیه به مناسبت هفته بسیج گفت: پیشرفت در علم و دانش امروز ما مدیون فرهنگ بسیج است که امام خمینی (ره) بنیانش را گذاشت.

وی در بیان علل پیدایش بسیج اظهار داشت: زمانی ضرورت وجود بسیج مشخص می شود که امور مختلف در مجاری معمول خود قرار نگیرد و تهدید همه جانبه برای جامعه وجود داشته باشد؛ امام (ره) امروز را می دید، به همین دلیل می بینیم با پیشرفت روز افزون نیاز ما به حضور بسیج در صحنه های مختلف بیش از پیش احساس می شود.

نماینده سابق ولی فقیه، شهید مدرس را به عنوان یک روحانی که تمام روحیات یک بسیجی واقعی را دارا بود معرفی کرد و گفت: شهید مدرس باید الگوی نمایندگان مجلس ما باشد و چنین شخصیتی شایستگی این جایگاه را دارد.

حجت الاسلام ذوالنور نوک پیکان حملات دشمنان را به سوی ولایت و مرجعیت دانست و افزود: امروز دشمنان به اهمیت وجود ولی فقیه و مراجع در مراحل مختلف انقلاب اسلامی، پی برده اند و می دانند که کشور ما در گردنه هایی همچون بحث هسته ای و فتنه 88 تنها با رهنمودها و موضع گیری های مقام عظمای ولایت توانسته به سلامت عبور کند.

وی رسالت حوزویان را در این دوران بسیار سنگین توصیف و تصریح کرد: در جنگ نرم مرزبندی نداریم و دیگر حتی پدر و مادرها هم نمی توانند فرزندان خود را تحت کنترل داشته باشند؛ دشمنان با تمام توان و امکانات خود می خواهد اومانیسم و سکولاریسم و فرهنگ و دموکراسی غربی را جایگزین الگوی انقلاب اسلامی ما کند.

این کارشناس مسائل سیاسی وجه تمایز بین شیعیان و دیگر مذاهب و ادیان را بهره گیری از فرهنگ انتظار و شهادت عنوان کرد و گفت: با این دو خط مشی، صراط مستقیم برای ما نشانه گذاری شده است و موجب شده که نظام سیاسی ما الگوی مورد قبول کشورهای اسلامی دیگر قرار گیرد.

حجت الاسلام ذوالنور در پاسخ به این سئوال که احتمال حمله آمریکا به کشور ما به چه میزان است، گفت: آمریکا بهانه قابل قبولی در مجامع بین المللی برای جنگیدن با ما ندارد، قضیه هسته ای هم به جایی نخواهد رسید ضمنا نظرات متفاوت و متناقضی در این مورد وجود دارد و آمریکائیان هم پیمان جدی برای حمله ندارند؛ اگر از تجربه خود در 8 سال دفاع مقدس عبرت نگیرند قطعا پشیمان خواهند شد.

وی در پاسخ به سئوال یکی دیگر از حضار، جریان انحرافی را غده بدخیمی در بدنه دولت توصیف کرد و ادامه داد: حدود 22 وجه اشتراک بین جریان انحرافی و اصلاح طلبان وجود دارد به همین دلیل است که می خواهند با هم ائتلاف کنند تا شاید از این طریق وارد مجلس شوند؛ سرانجام انحرافی و جریان فتنه به یک جا ختم خواهد شد.

نماینده سابق ولی فقیه با تاکید بر اینکه نباید خدمات بی نظیر دولت را نادیده گرفت، گفت: باید حساب این دو را از یکدیگر سوا کرد، هرچند که با درمان این غده ممکن است آسیب هایی در ظاهر دولت هم مشاهده شود.

حجت الاسلام ذوالنور جبهه پایداری انقلاب اسلامی را بر آمده از خانواده اصول گرایی دانست و گفت: دغدغه های آنها اصولی و درست است و از قراین معلوم است که به زودی شاهد اتحاد عمل بین جبهه متحد اصول گرایی با جبهه پایداری خواهیم بود.

وی در پایان، دولت سوریه را دولتی مردمی خواند و اظهار داشت: جنس وقایعی که امروز در سوریه اتفاق افتاده است با بیداری اسلامی متفاوت است و حمایت های آمریکا از این جریانات و زمینه سازی آن از چهار سال گذشته حاکی دلیل این مطلب است./928/پ201/ج

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.