معاون ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور:

د, 08/30/1390 - 07:35
معاون ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور:

کانون‌های مساجد اصلی ترین سنگر برای دفاع از تهاجم فرهنگی دشمنان است
 معاون ستاد عالی کانون های مساجد کشور، کانون های فرهنگی مساجد را اصلی ترین سنگر برای دفاع از تهاجم فرهنگی دشمنان دانست و اظهار داشت: جذب جوانان و نوجوانان با اجرای برنامه های جذاب فرهنگی به کانون‌های فرهنگی مساجد بهترین راهکار برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است.

محمدرضا جعفری، معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی کانون های مساجد کشور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با اشاره به ضرورت نقش آفرینی کانون های مساجد در سطح استان، اظهار داشت: کادر سازی در مساجد برای تداوم و حفظ دستاوردهای نظام مقدس ایران باید توسط اعضای کانون های مساجد انجام شود؛ چرا که این اقدام بهترین راه جذب جوانان و نوجوانان به مساجد است.
این مقام مسؤول به بیان راه کارهایی مهم در جذب جوانان و نوجوانان به مساجد پرداخت و گفت: اجرای برنامه های متنوع و جذاب فرهنگی، بیان آموزه های قرآنی و سیره ائمه اطهار (ع) به زبان کودکی برای فرزندان پاک ایران اسلامی و استفاده از مربیان با تجربه و فعال در کارهای فرهنگی، از بهترین راهکارها برای جذب جوانان و نوجوانان به مساجد است.

معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی کانون های مساجد کشور بیان داشت: خوشبختانه با عنایات خداوند متعال تعداد کانون های فرهنگی هنری مساجد تا پایان سال جاری به 13 هزار باب ارتقاء پیدا می کند، که این امر نقش مؤثری در مقابله با تهاجم گسترده فرهنگی دشمنان دارد.

وی با بیان این که اعضا و کارکنان کانون های مساجد باید با اجرای برنامه های فرهنگی فکر و ذهن مخاطبان و نیروهای مسجدی را تقویت کنند، گفت: اگر اعضای ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد بخواهند با تهاجم نر فرهنگی دشمنان مقابله کنند، باید با انجام کارهای فرهنگی کارشناسی شده، جوانان و نوجوان را با معارف ناب اسلامی آشنا کنند.

جعفری با اشاره به برگزاری جشنواره‌های گوناگون فرهنگی هنری در سطح کشور، تصریح کرد: در برنامه ریزی های انجام شده مطرح شد که جشنواره‌های فرهنگی و هنری را با هدف فضاسازی و شناسایی افراد مستعد در زمینه های هنری و تقویت استعدادهای اعضای کانون های مساجد، برگزار کنیم./9458/ت303/ص

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.