آیت الله باریک بین:

پ, 05/06/1390 - 08:32
آیت الله باریک بین:

تلاش‌های مذبوحانه نظام سلطه در برابر اراده ملت ایران شکست خورده است

  عضو مجلس خبرگان رهبری به تغییر استراتژی دشمنان در رویارویی با نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: هر تلاش مذبوحانه ای که در جهت تضعیف ملت ایران صورت گیرد به یقین با شکست رو‌به‌رو خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب ، آیت الله هادی باریک بین، نماینده ولی فقیه در قزوین، امروز در جمع روحانیان شهرهای الوند و محمدیه به نقش روحانیت در ترویج فرهنگ ناب اسلامی درجامعه اشاره کرد و گفت: روحانیت همواره در طول تاریخ مدافع اصلی ارزش های ناب اسلامی بوده است.

وی با بیان این که دشمنان نظام اسلامی همیشه به دنبال تضعیف جایگاه علما و روحانیان بوده و هستند، افزود: باوجود همه توطئه افکنی‌های دشمنان، نقش روحانیت همواره در میان مردم پر رنگ‌تر می‌شود.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود با اشاره به این که دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به این نظام اسلامی استفاده می‌کند، ادامه داد: دشمنان در بیش از سه دهه گذشته‌ هر توطئه و نقشه ای را علیه ایران آزمایش کردند، اما با شکست روبه‌رو شدند.

آیت الله باریک‌بین با بیان این که دشمنان از همان روز‌های ابتدایی پیروزی انقلاب از راه ترور و در ادامه نیز با حمله های نظامی سعی در براندازی این نظام را داشتند، گفت: اما امروز استراتژی آنها در برابر ایران اسلامی تغییر کرده و با  شیوه‌های نرم به جنگ با ملت ایران آمده‌اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که نظام سلطه همواره در برابر اراده ملت ایران شکست خورده است، افزود: هر تلاش مذبوحانه ای که در جهت تضعیف ملت ایران صورت گیرد به یقین با شکست رو‌به‌رو خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در قزوین با اشاره به این که امروز دشمنان تهاجم فرهنگی گسترده ای علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دستور کار خود قرار داده است، ادامه داد: آنها با ترویج فساد و بی بندوباری تلاش می کنند اعتقادات دینی نسل جوان جامعه ما را تضعیف کنند.

امام جمعه قزوین با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، از این ماه پر فیض الهی به عنوان پلی برای رسیدن به خدا و ترک محرمات یاد کرد و گفت: آحاد جامعه اسلامی باید از این فرصت یک ماهه در جهت خودسازی بهره لازم را ببرند.

وی به نقش مبلغان دینی در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و با بیان این که امروز شبهات گسترده ای علیه دین مبین اسلام از سوی دشمنان ایجاد شده است، ادامه داد: روحانیت باید از هر فرصتی برای پاسخگویی به این شبهات استفاده کند.

آیت الله باریک بین، تقویت ارتباط روحانیت با نسل جوان را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: هر اندازه روحانیان و ائمه جماعات با مردم و جوانان با عطوفت و اخلاق اسلامی رفتار کنند، آنان بشتر به مسجد جذب خواهند شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری، برگزاری کلاس‌های اخلاق، تفسیر قرآن و دیگر برنامه‌های فرهنگی در ماه مبارک رمضان از سوی مبلغان دینی در مساجد را ضروری دانست و تصریح کرد: روحانیان باید از این فرصت یک ماهه در جهت تعمیق باورهای دینی در جامعه نهایت بهره را ببرند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.