سردار نقدي در واكنش به مجروح شدن طلبه بسيجي:

چ, 04/29/1390 - 08:17
سردار نقدي در واكنش به مجروح شدن طلبه بسيجي:

دستگاه قضايي و انتظامي از غيرت طلبه بسيجي آمر به معروف درس بگيرند
رئيس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به ايثار طلبه بسيجي گفت: اين روحيه مسئوليت پذيري و غيرت كه نشان از بيداري و روح انقلابي نسل جوان و مؤمن كشور دارد، بايد سرمشق مسئولان باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب ، سردار محمدرضا نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفين ضمن محكوميت جنايت فجيع اشرار نسبت به طلبه بسيجي آمر به معروف، گفت: وقتي يك جوان مؤمن با دست خالي براي نهي از منكر اين طور خود را به خطر مي‌اندازد، تكليف دستگاه‌ها و مسئولاني كه ابزارهاي حكومتي فراوان را در اختيار دارند، بسيار سنگين مي‌شود.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با انتقاد از عدم اهتمام شايسته دستگاه‌هاي فرهنگي و اجرايي به ترويج و اجراي احكام متعالي اسلام اظهار داشت: امروز خواست مردم اين است كه دستگاه‌هاي تبليغي و فرهنگي اعم از ادارات و صدا و سيما بدون واهمه از جوسازي رسانه‌هاي غربي، مروج احكام و فرهنگ ناب اسلامي باشند و دستگاه‌هاي اجرايي، انتظامي و قضايي بدون ملاحظه احكام اسلام را پياده كنند.

نقدي در ادامه خاطرنشان كرد: غيرت طلبه جوان بسيجي كه در حال بازگشت از مراسم معنوي نيمه شعبان با وجود همه مخاطرات و سوابق تلخ قبلي، در يك خيابان تاريك و با دست خالي مقابل هفت نفر از اراذل و اوباش به دفاع از نواميس مردم مي‌پردازد بايد الهام‌بخش دستگاه اجرايي و قضايي كشور باشد.

وي ادامه داد: اگر همه ما مسئولين، مسئوليت‌پذيري و بيداري وجدان را از جوانان مؤمن بسيجي مانند بسيجي جانباز علي خليلي بياموزيم، ديگر در جامعه شاهد چنين حوادث تلخي نخواهيم بود.

نقدي وادادگي دستگاه‌هاي فرهنگي در برابر فرهنگ منحط غربي و عدم برخورد قاطع دستگاه‌هاي قضايي و انتظامي با اشرار را از عوامل اصلي بروز جنايات تلخ در جامعه دانست و تاكيد كرد: نتيجه حاكم شدن فرهنگ غربي و وادادگي در برابر نفوذ فرهنگ بيگانه، چيزي جز وضعيت تألم‌بار و به هم ريخته‌اي كه هم اكنون كشورهاي غربي با آن مواجه‌اند، نيست. ميدان دادن به ترويج فساد و بي‌بندوباري و تنها گذاشتن مردم در برابر عناصر هرچند اندك و حقير اشرار براي گرفتن ژست به اصطلاح آزادي خواهانه يا از ترس غوغوسالاران و مدعيان دروغين حقوق بشر ظلم بزرگي است كه نتيجه اين مسير هماني است كه در كشور هاي غربي مي‌بينيم.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين افزود: براي داشتن يك جامعه امن و آرام راهي جز اجراي اسلام براي بشر باقي نمانده است و بايد با تبعيت از مشي امام راحل(ره) كه ارزشي براي نظرات بيگانگان قائل نبودند، به طور جدّ در پي اجراي احكام اسلام باشيم.

نقدي تاكيد كرد: شكي نيست مردم و به ويژه جوانان عزيز و بسيجيان كه همواره نشان داده‌اند از هيچ فداكاري براي حفظ ارزش‌ها مضايقه نمي‌كنند، مقابل قليل افراد بي‌ريشه، فاسد و شرور ميدان را خالي نخواهند كرد.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين در پايان تصريح كرد: تحمل خسارت و حتي دادن جان براي دفاع از امنيت و ناموس مردم در مرام بسيجيان كار دشواري نيست اما اي‌كاش مسئولان اجرايي، فرهنگي و قضايي هم قدر اين حضور فداكارانه مردم در صحنه را بدانند و از اين ظرفيت مردمي و امكانات و اختيارات فراواني كه دارند براي مبارزه با نفوذ فرهنگ غربي و نتايج شوم آن كه نمونه بارزش همين گونه تعديات است، قاطعانه استفاده كنند و نگذارند كار به آن‌جا برسد كه مردم احساس كنند خودشان بايد وارد

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.