بزرگترين سايت تخصصي شيعه رونمايي شد

چ, 04/29/1390 - 12:15
بزرگترين سايت تخصصي شيعه رونمايي شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب ،  در فرهنگ‌سراي انقلاب بزرگترين سايت تخصصي شيعيان در جهان با حضور داود احمدي‌نژاد دبير پدافند غيرعامل رونمايي شد.
سايت باشگاه جهاني خادمين اهل بيت عليهم السّلام با هدف احيا و گسترش فرهنگ و معارف و ناب اهل بيت و همچنين دفاع از حريم قرآن كريم، پيامبر صلّي الله عليه و آله و سلّم و اهل بيت عليهم السّلام و مراجع عظام، كمك به ايجاد و گسترش فعاليت‌هاي خادمين اهل بيت در ايران و جهان، اطلاع‌رساني و خبررساني در جهت آگاهي جهانيان نسبت به مباني و اهداف والاي اهل بيت و خادمين آنها ايجاد شده است.
اين پايگاه در صفحه نخست به معرفي حضرت رسول اكرم صلّي الله عليه و آله و اخلاق و سيره آن بزرگوار و حضرت زهرا عليها السّلام مي‌پردازد ضمن اينكه ائمه معصومين را به طور كامل معرفي مي‌كند.
اين سايت در بخش‌هاي ديگر به موضوعاتي نظير اهل بيت در كلام اهل بيت، مناظرات اهل بيت، كرامات اهل بيت، اهل بيت در سخن بزرگان، امام‌زادگان، ياران و صحابه، اهل بيت و قرآن، اهل بيت و تربيت اسلامي، اهل بيت و حقوق بشر، اهل بيت و سياست، اهل بيت و جامعه و . . . مي‌پردازد.
يكي از ويژگي‌‌هاي سايت شركت اعضا در آزمون تستي سايت است كه با كسب امتياز برنده جايزه مي‌شوند.
علاقه‌مندان براي دسترسي به اين سايت مي‌توانند به نشاني www.Ahlulbaytclub.com مراجعه كنند

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.