مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی:

چ, 04/29/1390 - 07:36
مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی:

آخرین درخواست حجت الاسلام والمسلمین مهندسی مقداری نبات تبرک شده توسط مقام معظم رهبری بود
مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی، مرحوم حجت الاسلام والمسلمین مهندسی را فردی متواضع و ولایتمدار خواند و از برگزاری برنامه هایی به منظور تکریم و تجلیل از شخصیت وی خبر داد.

محمدباقر خراسانی، مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ارتحال حجت الاسلام والمسلمین مهندسی عضو فقید هیات مدیره این نهاد علمی را تسلیت گفت.
وی در ادامه به تبیین ویژگی های آن مرحوم پرداخت و تاکید کرد: یکی از مهم ترین ویژگی های بارز مرحوم  مهندسی اخلاص و تواضع ایشان بود.
محمدباقر خراسانی بیان داشت: آن مرحوم به هر کدام از دوستان که می رسید متواضع بود و با کمال ادب و متانت با آنها برخورد می‌کرد.
مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی تاکید کرد: حجت الاسلام والمسلمین مهندسی همواره سعی می‌کرد دیگران را بر خود مقدم بدارد و بارها می‌شد که برای داخل شدن و یا خارج شدن از یک مراسم و برنامه دقایق متعددی را منتظر می‌ماند تا دیگران مقدم باشد.
خراسانی‌نژاد از مرحوم حجت الاسلام والمسلمین مهندسی به عنوان شخصیتی پرتلاش و پرکار یاد کرد و گفت: در مدتی که با ایشان آشنا بودم به یاد ندارم بگوید من می خواهم استراحت کنم و در همه برنامه ها حاضر بود.

وی انس با جوانان را از دیگر ویژگی های مرحوم حجت الاسلام والمسلمین مهندسی ذکر و تصریح کرد: آن مرحوم در سفرهای تبلیغی خود برنامه های مشاوره با جوانان داشت و با آنها مانوس بود.

مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی اضافه کرد: آن مرحوم در سفر تبلیغی اخیر خود در دهه فاطمیه که به شهر دامغان داشت، افزون بر مراسم سخنرانی تا پاسی از شب با جوانان می‌نشست و به حرف دل آنها گوش می‌داد و با آنها مانوس بود.

وی در ادامه به شخصیت علمی حجت الاسلام والمسلمین مهندسی اشاره و با بیان اینکه جایگاه علمی ایشان بسیار برجسته بود، تاکید کرد: وی همواره توجه داشت که خلاها را پرکنند، در جلسات هیات مدیره اگر دروس پایین‌تری به آن مرحوم پیشنهاد می شد، باوجود جایگاه علمی برجسته ای که داشت می‌پذیرفت که این مساله نشان دهنده تواضع فوق العاده آن مرحوم بود.

خراسانی با بیان اینکه عضو فقید هیات مدیره مجمع عالی حکمت اسلامی بسیار ولایتمدار بود، تصریح کرد: حجت الاسلام والمسلمین مهندسی با توجه به کسالت و بیماری که داشت عصر روز نیمه شعبان با من تماس گرفت و گفت برای شفا یک مقدار از نبات تبرک شده مقام معظم رهبری را می خواهم که با زحمت فراوان تهیه شد ولی با توجه به این که وی پس از عمل جراحی به کما رفت موفق به استفاده از آن نشد.

مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی در پایان تاکید کرد: این مجمع و نهاد علمی و پژوهشی نیز برنامه هایی را به منظور تکریم و تجلیل از شخصیت وارسته و اخلاقی عضو فقید هیات مدیره خود برگزار خواهد کرد. /924/ت302/ع

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.