توسط رییس سازمان فرهنگ و ارتباط اسلامی؛

ی, 04/19/1390 - 08:50
توسط رییس سازمان فرهنگ و ارتباط اسلامی؛

دعوتنامه علمای کشورهای هندوستان، سودان و اندونزی تقدیم آیت الله نوری همدانی شد

  رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در سفر به شهر مقدس قم دعوتنامه رسمی علمای کشورهای هندوستان، سودان و اندونزی را جهت سفر به این کشورها تقدیم حضرت آیت الله نوری همدانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب  محمدباقر خرمشاد رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، روز شنبه در دیدار خصوصی خود با حضرت آیت‌الله حسین نوری همدانی، دعوتنامه علمای کشورهای هندوستان، سودان و اندونزی را جهت سفر به این کشورها تقدیم این مرجع تقلید کرد.

حجت الاسلام محمدحسین شمس از اعضای دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی با اعلام این خبر به خبرنگار خبرگزاری رسا، جزئیاتی از دیدار خصوصی محمدباقر خرمشاد رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی را تشریح کرد.

این عضو دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی ابراز داشت: این مرجع تقلید در این دیدار به تحولات اخیر در جهان اسلام اشاره کردند و گفتند غربی ها و آمریکا با ترفندهای مختلف می خواهند انقلاب های مردمی منطقه را منحرف کنند.

وی افزود: حضرت آیت الله نوری همدانی در این دیدار همچنین با اشاره به سفر خود به کشورهای تانزانیا و کنیا، خواستار رسیدگی فرهنگی بیشتر به منطقه آفریقای شرقی شدند و گفتند بنده در سفری که به این کشورها داشتم، مشاهده کردم که زمینه گرایش به اسلام و معارف اهل بیت(ع) در این کشورها وجود دارد.

حجت الاسلام شمس گفت: این مرجع تقلید همچنین گفتند مردم این کشورها به انقلاب اسلامی با دیده احترام و عظمت می نگرند و هر کجا ما می رفتیم شاهد علاقه آنها به امام خمینی(ره)، انقلاب اسلامی و نظام و رهبری بودیم.

این عضو دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی گفت: رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی نیز در این دیدار ابراز داشت در تحقیقاتی که ما انجام داده ایم سفر این مرجع تقلید به کشورهای تانزانیا و کنیا از جنبه های فرهنگی و معنوی تاثیرات بسیاری داشته است.

حجت الاسلام شمس ابراز داشت: رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی همچنین در این دیدار دعوتنامه علمای کشورهای مختلف از جمله علمای هند، سودان و شورای عالی مسلمانان اندونزی را تقدیم حضرت آیت الله نوری همدانی کرد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.