سيدحسن نصرالله

ی, 04/12/1390 - 07:42
سيدحسن نصرالله
عناصر حزب‌الله تحت تاثير تحريكات دشمن قرار نگيرند

 دبيركل حزب‌الله لبنان با رد كيفرخواست دادگاه رسيدگي به ترور رفيق حريري به تمامي عناصر اين حزب توصيه كرد كه تحت تاثير تحريكات دشمنان و بدخواهان قرار نگيرند.

سيد "حسن نصرالله " در ادامه سخنراني امشب خود خطاب به عناصر مقاومت گفت كه نگران نباشند، چرا كه اين اوضاع بخشي از جنگي است كه ما از زمان آغاز شكل‌گيري رژيم صهيونيستي در معرض آن قرار داريم.

وي ادامه داد: ما مصمم هستيم كه به راه خود ادامه دهيم و كشورمان را حفظ كنيم، ما مي‌خواهيم كه نظريه امنيتي اسرائيل را كه از زمان تاسيس اين رژيم و در زمان "بن گوريون " شكل گرفته است، تغيير دهيم. مقاومت لبنان اين نظريه را تغيير داده است و به همين علت مشكلي نيست و ما با اين موضوع با شجاعت و اعتماد برخورد خواهيم كرد، كساني هستند كه مي‌خواهند شما را تحريك كنند، برخي مي‌خواهند ميان شعيه و سني فتنه ايجاد كنند، شما به اين بگومگوها و تحريك‌ها گوش ندهيد، آنها مي‌خواهند ما را به درگيري‌هاي خياباني بكشانند، ما براي حفظ امنيت بايد صبر كنيم.

دبيركل حزب‌الله در پايان سخنان خود تصريح كرد كه تحقيقات و دادگاه براي هدف واضحي تاسيس شده است و قوانين و رئيس آن نيز در همين راستا انتخاب شده‌اند، نتيجه اين دادگاه نيز آمريكايي- اسرائيلي است و كيفرخواست نيز اقدامي در همين راستاست، به همين علت ما اين كيفرخواست و احكام باطل بازداشت در آن را رد مي كنيم وآنها را ظلمي عليه افراد شرافتمند مي‌دانيم و هرگز اجازه ضربه زدن به خود و تضعيف خود و كرامتمان را نمي‌دهيم، ما نمي‌گذاريم ما را به فتنه يا جنگ داخلي بكشانند، عدالت و حقيقت و رفيق حريري نيز مانند ما در اين موضوع مظلوم هستند.

سيد حسن نصرالله تصريح كرد: اگر از روي عقل و درايت رفتار كنيم، مي‌توانيم از اين مرحله كه اسرائيلي‌ها سالهاست منتظر آن بودند، عبور كنيم، چرا كه آنها دولتي هستند كه تنها بر روي خونهاي ديگران زندگي مي‌كند، اين مقاومت قبل و بعد از دادگاه حريري و كيفرخواست و بلمار و كاسيزي مستحكم و راسخ باقي خواهد ماند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.