حجت الاسلام طائب:

پ, 04/02/1390 - 08:32
حجت الاسلام طائب:


خارج ساختن اصولگرایی و حزب اللهی از خط اصیل هدف مشترک دو جریان فتنه و انحرافی است

استاد حوزه و دانشگاه خارج ساختن جریان اصولگرایی و حزب اللهی از خط اصیل را هدف اصلی جریان انحرافی ارزیابی کرد و گفت: جریان انحرافی به دنبال این نیست که جیب خود، اقوام و آشنایان خود را پرکند بلکه می‌خواهد با استفاده از ثروتی که در اختیار دارد به جایگاه‌های قدرت مانند مجلس راه یابد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب  حجت الاسلام مهدی طائب، استاد حوزه و دانشگاه در نشست علمی بررسی ابعاد مشترک جریان انحرافی و جریان فتنه که با عنوان «انحراف؛ امتداد فتنه» عصر امروز، یکم تیرماه با حضور اصحاب رسانه در محل خبرگزاری رسا برگزار شد، به بیان مهم ترین شاخصه های جریان‌های فتنه و انحرافی پرداخت.

وی با بیان اینکه فتنه آمیزه‌ای از حق و باطل و همچون آتشی است که همه جا را فرا می‌گیرد و همه افراد را به اشتباه می‌اندازد، افزود: فتنه آتشی گلستان نما است که می‌خواهد با جلوه حق همه چیز را بسوزاند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به فتنه سال 88 که ماهیت اصلی انقلاب اسلامی را هدف قرار داده بود، به تبیین دیدگاه خود در خصوص جریان انحرافی پرداخت و تاکید کرد: جریان انحرافی جریانی است که نمایش اصولگرایی و حزب اللهی دارد، اما در حقیقت به دنبال خارج ساختن جریان اصولگرایی و حزب اللهی از خط اصیل است.

وی بیان داشت: جریان انحرافی و جریان فتنه یک هدف مشترک دارند و آن خارج کردن جریان اصولگرایی و حزب اللهی از مسیر اصلی آن است و این دو جریان را مانع اصلی خود در دستیابی به نقشه ها و اهدافشان می‌دانند.

حجت الاسلام طائب با بیان اینکه جریان انحرافی همچون جریان فتنه به دنبال براندازی نظام است، اضافه کرد: جریان انحرافی عبارت دیگر جریان فتنه است که می‌خواهد حق را متوقف کنند و به قهقرا ببرد از این رو باید در مقابل این جریان هوشیار بود.

وی در ادامه به بیان انحرافات اقتصادی این دو جریان پرداخت و گفت: جریان انحرافی به دنبال این نیست که جیب خود، اقوام و آشنایان خود را پرکند بلکه می‌خواهد با استفاده از ثروتی که در اختیار دارد به جایگاه‌های قدرت مانند مجلس راه یابد.

حجت الاسلام طائب در ادامه این نشست علمی با تحسین وفاداری فوق العاده مردم به انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام و رهبری گفت: مردم خود را خرج انقلاب می‌کنند تا زمانی که بدانند عدالت برقرار است و پیگیری می شود، اما اگر ببینند سختی‌ها بر دوش آنها است اما عدالت در حال دور شدن از مسیر اصلی خود است دلیلی برای تحمل سختی ها نمی بینند.

گزارش کامل این نشست به زودی در خبرگزاری رسا منتشر می‌شود./

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.