حجت‌الاسلام والمسلمين ذوالنور:

س, 03/31/1390 - 11:51
حجت‌الاسلام والمسلمين ذوالنور:
شرايط امروز از زمان شهيد چمران سخت‌تر است

جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران گفت: شرايط امروز ما به‎دليل رويارويي با جنگ نرم و كم‌رنگ بودن مرزهاي دشمن بسيار سخت‌تر از شرايط زمان شهيد دكتر چمران است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب، حجت الاسلام والمسلمين مجتبي ذوالنور دوشنبه‎شب در همايش بصيرت و جهاد علمي‌ اظهار داشت: امروز دشمن وارد جنگ نرم شده و اعتقادات و باورهاي ما را با ترويج مسائل و عناوين مختلفي از جمله عرفان‌هاي كاذب، شيطان‌پرستي و افكار انحرافي، هدف قرار داده است.
وي افزود: با توجه به استادمحوري موجود در دانشگاه‌ها، اگر اساتيد نقش روشنگرانه خود را در زمينه پيشگيري از گسترش جنگ نرم و مقابله با آن به خوبي ايفا كنند، شاهد كاهش مصاديق و اثرات جنگ نرم خواهيم بود.
جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه با بيان برخي از خصوصيات شخصيتي شهيد دكتر چمران، عامل تاثيرگذاري و ماندگاري فعاليت‌هاي شهيد چمران را برخورداري از صبغه و رنگ الهي دانست و تاكيد كرد: شهيد چمران تلاش و موفقيت در تحصيل، مديريت، عرفان و معنويت و نيز لطافت روح را درون خود داشت و تكليف‌مدارانه و براي خدا عمل مي‌كرد.
وي شهادت شهيد چمران را صدمه بزرگي به جبهه و جنگ توصيف كرد و بيان داشت: دكتر چمران با انجام عمليات‌هاي پارتيزاني آرايش جنگي دشمن را درهم مي‌ريخت.
ذوالنور در ادامه با اشاره به اهمال و كوتاهي بني‌صدر در مقابله با دشمن و دفاع از كشور گفت: بني‌صدر معتقد بود كه بايد زمين بدهيم تا زمان بگيريم يعني بايد عقب‌نشيني كنيم تا فرصت كامل براي دفاع پيدا كنيم و بنابراين دشمن بايد تا ارتفاعات پلدختر پيش‎روي كند تا شرايط جغرافيايي براي مقابله با او فراهم باشد.
وي اظهار داشت: بني‌صدر حتي اجازه ارتباط ارتش و سپاه را نيز نمي‌داد تا آنجا كه يك بار يكي از افسران ارتش را به دليل اينكه چند گلوله آرپي‌جي به سپاه داده است، شديدا توبيخ و خلع درجه كرد.
وي همچنين دهه تجليل از شهداي ترور نفاق را گرامي داشت و با تاكيد بر صدمات جبران‌ناپذير تروريسم به انقلاب اسلامي، تعداد شهداي ترور را 16 هزار و 800 نفر اعلام كرد.
جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه با اشاره به ماجراي ترور مقام معظم رهبري در 6 تير ماه در مسجد ابوذر تهران، گفت: ايشان تا مرز شهادت پيش رفتند اما خدا خواست تا اين ذخيره گران‎بها براي اين دوران وانفساي اسلام و انقلاب باقي بماند.
وي عنوان داشت: به فاصله كمي از ترور مقام معظم رهبري ترور شهيدان رجايي و باهنر، فرار بني‌صدر از ايران و شهادت هفت نفر از فرماندهان عالي‏رتبه سپاه در سانحه سقوط هواپيما اتفاق افتاد و بدين دليل مي‌توان گفت كه اتفاقات سال 1361 بسيار مهلك و جانكاه بود، اما با همه اينها انقلاب همچنان باقي مانده و به‏لطف الهي ادامه يافت.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.