در نشست خبري سردار نقدي

ش, 03/28/1390 - 15:04
در نشست خبري سردار نقدي

 

برنامه‌هاي ستاد گراميداشت ياد 17هزار شهيد ترور و نفاق اعلام شد

 رئيس سازمان مستضعفين اعلام كرد: برنامه‌هاي ستاد گراميداشت شهداي مظلوم ترور و نفاق از روز 30 خرداد ماه با برگزاري مراسمي در ساختمان سابق مجلس آغاز مي‌شود، همچنين نمايشگاه كتاب، عكس و كاريكاتور بيداري با موضوع شهداي مظلوم ترور برپا خواهد شد.

[به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب ، سردار محمدرضا نقدي رئيس سازمان مستضعفين در نشست خبري كه صبح امروز شنبه در خصوص اعلام برنامه‌هاي ستاد گراميداشت شهداي مظلوم ترور و نفاق برگزار شد، گفت: شهداي ترور و نفاق بسيار مظلومند و هرچند با خون مطهر خود پيروزي ما بر جريان نفاق و ترور را تضمين كرده‌اند اما آن طور كه بايد به آن عزيزان نپرداختيم و از ظرفيت‌هايي بالايي كه در معارف آن شهدا است، خيلي كم بهره‌برداري كرديم.

 

وي افزود: دنيا بايد بداند امروز كساني كه ادعاي حقوق بشر را فرياد مي‌زنند و آزادي‌خواهان را به بهانه حقوق بشر زير سؤال مي‌برند و محكوم مي‌كنند از چه جنس جنايتكاراني هستند.

 

نقدي در ادامه خاطرنشان كرد: ‌سي‌امين سالگرد اين شهدا و حوادثي كه در سال 60 اتفاق افتاد فرصت مناسبي براي ماست كه تا حدي اين شهدا را از مظلوميت در بياوريم و پيام‌هايي كه اين شهدا براي ملت مظلوم داشته‌اند را بازگو كنيم.

 

رئيس سازمان مستضعفين در ادامه نشست خبري گفت: هرگاه زورگويان در قبال اصالت تفكر توحيدي كم مي‌آورند، دست به نفاق مي‌زنند و در شكل دوست از پشت خنجر مي‌زنند كه در اوايل انقلاب اسلامي نيز شاهد آن بوديم و افرادي كه خود را انقلابي نشان مي‌دادند چه ضربه‌‌هايي به ملت ايران زدند.

 

وي با اشاره به اقدامات تروريستي منافقين اظهار داشت: منافقان هرچه ترور‌ها را ادامه دادند زايندگي انقلاب بيشتر مي‌شد و مردم بيشتر به انقلاب پايبند مي‌شدند، به همين منظور به جاي ترور شخص اقدام به از بين بردن شخصيت‌ها كردند و به نزديكان شخصيت‌ها نزديك شدند و آنها را وارد كارهاي خلاف و فسادهاي مالي و اخلاقي كردند تا به اين صورت ضربه‌هاي شديدي به شخصيت‌هاي نظام وارد كنند، به همين دليل شناخت اين جريانات و تفكر براي همه ملت ما يك ضرورت است.

 

نقدي با بيان اينكه برنامه‌هاي ستاد گراميداشت شهداي مظلوم ترور و نفاق از روز 30 خرداد ماه آغاز مي‌شود، خاطرنشان كرد: مراسمي براي بزرگداشت شهداي نفاق به ويژه شهيد ديالمه در ساختمان سابق مجلس برگزار خواهد شد. همين طور نمايشگاه كتاب، عكس و كاريكاتور بيداري با موضوع شهداي مظلوم ترور برپا خواهد شد كه اين نمايشگاه تا پايان سال هر هفته در يك محله تهران و هر استان كشور برپا مي‌شود.

 

رئيس سازمان مستضعفين ادامه داد: ديدار با خانواده شهداي ترور از ديگر برنامه‌هاي ماست و مي‌دانيم كه از 17 هزار و 140 شهيدي كه ما در اثر اقدامات تروريستي داده‌ايم، 12 هزار نفرشان توسط منافقين و مابقي توسط ديگر سازمان‌ها كه تحت حمايت آمريكا و انگليس بوده‌اند صورت گرفته است كه از ميان اين شهدا 300 دانشجو و 900 نفرشان دانش‌آموز هستند.

 

وي با اشاره به ديگر برنامه‌هاي اين ستاد اظهار داشت: تجليل از شهداي اصناف، تجمع بخشي از خانواده‌هاي ترور و نفاق در حسينيه جماران، برگزاري دعاي ندبه، عطرافشاني مزار شهداي ترور و نفاق، يادواره بزرگ 17 هزار شهيد مبارزه نفاق و ترور در سالن وزارت كشور، نشست تخصصي حقوقي ابعاد ترور و مراسم تجليل از حوادث تروريستي در مسجد ابوذر از جمله برنامه‌هاي ستاد گراميداشت شهداي ترور و نفاق است.

 

نقدي ادامه داد: در تهران هر هفته تا پايان سال در يك محله، مراسم بزرگداشت و يادبود شهداي آن محل برگزار مي‌شود و همچنين در استان‌هاي كشور نيز به تناسب حوادثي كه در آنها رخ داده، تقويمي تهيه شده است كه طبق آن در سالروز حوادث تروريستي مراسمي برگزار مي‌شود. در روز 19 ماه مبارك رمضان نيز مصادف با 27 مرداد ماه در تمامي مساجد كشور به ياد شهداي افطار، افطاري داده خواهد شد و مراسمي هم در مصلي تهران در همين خصوص برگزار مي‌شود.

 

رئيس سازمان مستضعفين در خصوص اهميت آشنايي جوانان با شهداي مبارزه با ترور و نفاق، گفت: سازمان بسيج دانش‌آموزي و بسيج دانشجويي برنامه‌هايي را براي آشنايي دانش‌آموزان و دانشجويان با شهداي مبارزه با نفاق و ترور در دست دارند كه از ابتداي سال 90 آنرا آغاز كرده‌اند.

 

نقدي در بخش ديگري از نشست خبري اظهار داشت: متاسفانه در خصوص پيگيري حقوقي مسائل قربانيان ترور و نفاق بسيار ضعيف عمل كرده‌ايم و البته مشكل عمده‌اش اين بود كه مؤسسات حقوقي كه در دنيا بايد به اين موضوع رسيدگي كنند خودشان حامي و بنيان‌گذار اصلي اين گروهك‌هاي تروريستي هستند و با ما راه نمي‌آيند و اين كم‌كاري دستگاه‌هاي مسول كشور شايد به اين دليل بوده كه از به نتيجه رسيدن اين موضوع مأيوس بوده‌اند و ما شاهد بوديم تا 15 سال بعد از ترور اشخاصي مثل شهيد بهشتي پرونده عاملان آن جنايت در پليس بين‌الملل موجود نبود البته الان در اين خصوص اقداماتي صورت گرفته است.

 

وي در خصوص سؤال خبرنگاري مبني بر اينكه دليل حضور نيافتن مسعود رجوي در انظار چيست، گفت: اين افراد چون حرفي براي گفتن و چيزي براي عرضه كردن ندارند خودشان را پنهان مي‌كنند و شايعه ترورشان را مطرح مي‌كنند البته بعد از گذشت مدتي دوباره ظاهر مي‌شوند.

 

نقدي در خصوص پناه دادن برخي كشورها به منافقين تصريح كرد: اين كشورها اگر بخواهند بعنوان يك تشكل ترورريستي به اين گروه پناه بدهند اشتباه كرده‌اند.

 

رئيس سازمان مستضعفين با بيان اينكه راه آمريكا و اروپا تسليم شدن در برابر ملت ايران است، تاكيد كرد:‌ آمريكا، اروپا و انگليس فكر كرده‌اند با تشكيل جريانات نفوذي و انحرافي مي‌توانند با ملت ايران مقابله كنند ولي آنها بايد بدانند با حمايت از گروهك‌هاي تروريستي راه به جايي نمي‌برند. آنها اگر مي‌خواهند به جاي 70 ميليون ايراني دلشان را در رابطه با چند عنصر مطرود كه عمدتا مشكل رواني دارند خوش كنند بايد بدانند كه به نتيجه نمي‌رسند.

 

وي در ادامه نشست خبري با اشاره به نفوذ افراد در انقلاب اسلامي اظهار داشت:‌ چطور مي‌شود فردي مثل كلاهي در حزب جمهوري اسلامي و يا فردي مثل كشميري در رياست جمهوري و نزد رئيس جمهور نفوذ كند تا حدي كه رئيس جمهور در نماز به او اقتدا كند. اين موضوعات بايد بررسي شود كه متاسفانه به پرونده اين افراد رسيدگي نشده است و جا دارد به حادثه 8 تير رسيدگي شود. كشميري براي ترور امام(ره) نقشه داشت فلذا عوامل و راه‌هاي نفوذ اين افراد بايد مورد بررسي قرار گيرد.

 

نقدي افزود: همان نوع آدم‌ها امروز هم مشغول فعاليت هستند منتهي مي‌دانند كه ترور‌ها باعث بيداري ملت‌ها شده است و از كشتن دست برداشته‌اند ولي راه‌هاي ديگري را ادامه داده‌اند و شاهد بوديم تاكنون اطرافيان چند نفر از مسئولان نظام را آلوده كردند تا شخصيت اين افراد را از بين ببرند.

 

رئيس سازمان مستضعفين بااشاره به نقش منافقين در حوادث پس از انتخابات سال 88، گفت: مديريت حوادث سال 88 به دست سازمان‌هاي جاسوسي و اصلي‌ترين عامل آنها نيز منافقين بود.

 

وي ادامه داد: اختلافاتي كه بر سر نتيجه انتخابات بود هيچگاه نمي‌توانست منجر به اهانت منجر به امام حسين(ع) در روز عاشورا شود مگر با تلاش منافقين و بهائيت، همچنين تندروي‌هاي سال88 از جمله حمله به مسجد و پايگاه بسيج نيز توسط منافقين صورت گرفت.

 

نقدي با بيان اينكه ابرقدرت‌ها از انقلاب اسلامي ضربات سختي خورده‌اند، خاطرنشان كرد: امروز انقلاب اسلامي در شمال و جنوب آفريقا، آمريكاي لاتين، اروپا و حتي آمريكا به شكل فعال حضور دارند و شاهديم در خيابان‌هاي نيويورك، لس‌آنجلس، پاريس و لندن عزاداري امام حسين(ع) برگزار مي‌شود، به همين منظور بايد منتظر انتقام‌گيري آنها باشيم.

 

رئيس سازمان مستضعفين ادامه داد: ‌دشمنان انتظار داشتند با گرفتن عراق و محاصره شدن ايران، ما بترسيم و تسليم شويم در حالي كه ملت ايران مقتدر و استوار ايستاد.

 

وي در پايان اظهار داشت: آمريكايي‌ها چون جرئت مقابله با جمهوري اسلامي را ندارند از عوامل داخلي استفاده مي‌كنند كه يكي از آنها منافقين است زيرا بهترين وسيله براي آشوب از سوي آمريكا و انگليس است، اما ما نمي‌توانيم پيش‌بيني كنيم كه اين آشوب‌ها در چه صحنه‌اي صورت مي‌گيرد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.