حجت‌الاسلام طائب:

س, 03/24/1390 - 07:27
حجت‌الاسلام طائب:
بصيرت مردم توطئه‌ گروه انحرافي را ناكام گذاشت

 يك كارشناس مسائل سياسي گفت: بصيرت مردم و درايت ولايت، توانست گروه انحرافي را مضمحل كند و آنها را در رسيدن به اهدافشان ناكام گذارد.

حجت‌الاسلام مهدي طائب، با اشاره به دستاوردهاي مهم واقعه 22 خرداد سال 88 براي مردم و كشورمان گفت: بهترين دستاوردي كه ما بعد از 22 خرداد داشتيم، اين بود كه تفكر ما به جهاني شدن بيشتر نزديك شد، به اين معنا كه براي تحمل عدالت جهاني، ظرفيت بيشتري در ما پيدا شد.

وي افزود: ما براي عدالت جهاني بايد در درون خود نيز پذيراي عدالت باشيم و پذيرفتن عدالت مقابله با كساني را مي‌طلبد كه منفعت طلب بود و به فكر مستضعفين نيستند.

حجت‌الاسلام طائب در تعريف اين منفعت طلبان تصريح كرد: براي اين منفعت طلبان اهميتي ندارد كه پاي خود را روي ناتوانان بگذارند و آنها را لِه كنند در عين آنكه اين قشر هيچگاه در طول تاريخ هدف و نگرش خود را به صورت علني طرح نكرده و همواره در هاله‌اي از نفاق حركت كرده‌اند.

وي گفت: چيزي كه بايد در جهان اتفاق بيفتد اين است كه بصيرتي بزرگ در مردم دنيا ايجاد شود تا با استثمار و منفعت طلبي زورگويان عالم مبارزه‌ آغاز شود.

اين استاد دانشگاه خاطرنشان كرد: دستاورد 22 خرداد اين بود كه اين جريان بيداري و بصيرت‌ افزايي بيش از پيش رمق گرفت و در مقابل جريان منفعت طلب و انحصار طلب كه همواره در راستاي منافع شخصي خود فرياد برابري براي توده‌ها را سر مي‌دادند، به مبارزه برخاست.

وي با بيان اينكه مردم ما آمادگي قبول اين بصيرت در سطح جهاني و قبول شرايط آن در دنيا را پيدا كردند، تأكيد كرد: آنچه كه پس از 22 خرداد اتفاق افتاد زخم چركيني بود كه سال‌ها متوجه آن نبوديم اما مردم توانستند به خوبي از عهده جراحي آن برآيند.

اين كارشناس مسائل ديني و سياسي در ادامه صحبت‌هاي خود با اشاره به اينكه اين زخمي كه به آن اشاره شد مختصّ به داخل كشور ما نيست، گفت: جراحي ما بر روي اين زخم به الگويي براي تمام دنيا تبديل شد و اين اقبال عمومي صورت گرفت كه اين زخم در سراسر جهان جراحي بشود.

حجت‌الاسلام طائب افزود: حال اگر اين زخم بخواهد در تمام دنيا جراحي بشود، آنگاه اين ما هستيم كه جراح اصلي آن محسوب مي‌شويم زيرا تجربه اين كار را با شرايط سختي كه پشت سر گذاشتيم، داريم.

اين استاد دانشگاه همچنين در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبني بر اينكه هدف گروه انحرافي از نشانه رفتن دستاوردهاي بزرگ مردم در 22 خرداد چيست تأكيد كرد: من گروه انحرافي را جداي از جريان اصلاح‌طلبي نمي‌دانم.

وي افزود: تحليل بنده اين است كه گروه انحرافي و جريان اصلاح‌طلبي دو لبه يك قيچي هستند كه هدفشان سد شدن در مسير رشد و تعالي اصولگرايي بود.

حجت‌الاسلام طائب با بيان اينكه تفكر اصولگرايي، رشد و تعالي كشور و در ادامه منطقه و جهان را رقم خواهد‌ زد، گفت: گروه منحرفان و اصلاح‌طلبان آمده بودند تا اين رشد و تعالي اصولگرايي را هدف قرار بدهند با اين راهبرد كه جريان اصلاحات نقشه ضربه از بيرون را در دستور كار داشت و گروه انحرافي قرار بود از درون، به اصولگرايي ضربه وارد كند.

وي تأكيد كرد: همانگونه كه هدف جريان فتنه، ولايت بود، گروه انحرافي هم همين هدف را دنبال مي‌كردند كه به‌حمد‌لله بصيرت مردم و درايت ولايت، توانست گروه انحرافي را مضمحل كند و آنها را در رسيدن به اهدافشان ناكام گذارد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.