يك منبع امنيتي عراقي فاش كرد:

د, 03/23/1390 - 13:52
يك منبع امنيتي عراقي فاش كرد:
توافق حزب بعث عراق و القاعده براي حمله به عتبات مقدسه عراق

 يك منبع امنيتي مطلع در عراق از توافق حزب بعث عراق و القاعده براي حمله به عتبات مقدسه عراق و شخصيت‌هاي ديني و مذهبي اين كشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب ، يك منبع امنيتي مطلع در عراق از برگزاري جلساتي بين اعضاي حزب منحله بعث عراق و سازمان القاعده در سوريه براي حمله به مراكز ديني در عراق خبر داد.
اين منبع گفت: گروه حزب بعث با القاعده به توافق رسيده‌اند تا به مرقدهاي بزرگان ديني در كربلا، نجف، كاظمين و سامرا و همچنين شخصيت‌هاي ديني و مذهبي عراق حمله كنند.
وي هدف از اين طرح‌ها را تلاش براي ايجاد فتنه مذهبي و طائفه‌اي در عراق دانست و افزود: اين گروه‌ها بر افزايش حجم حملات در عراق به توافق رسيده‌اند.
بررسي مشكلات لجستيكي و مالي و مشكل جذب نيروهاي جديد در عراق نيز از مباحثي بوده است كه اعضاي حزب منحله بعث عراق و سازمان القاعده براي آن به گفت‌وگو پرداخته‌اند.
اين خبر در حالي منتشر مي‌شود كه هفته گذشته در آستانه سالروز شهادت حضرت امام هادي (ع) عمليات تروريستي انفجار حرم مطهر امامين عسكريين عليهما السّلام در سامرا را خنثي كردند.
نيروهاي امنيتي عراق موفق شدند 2 موشك كاتيوشا را كه به سمت حرم مطهر امامين عسكريين‌ عليهما السّلام قرار گرفته و آماده شليك بود، در روستاي صخيره جنوبي در نزديكي شهر سامرا كشف كنند.
سلفي‌ها و تروريست‌ها در بهمن سال 1384 در جنايتي هولناك و گستاخانه، اين حرم مطهر را منفجر كردند و زمينه شعله‌ور شدن جنگ داخلي را در عراق فراهم ساختند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.