هشدار دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع)

د, 03/23/1390 - 13:01
هشدار دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع)


  عده‌ای مأمور رواج بی‌حجابی در جامعه هستند
  دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) نسبت به فعالیت افرادی که مأمور رواج بی‌حجابی در جامعه و از بین بردن ارزش‌های دینی هستند، هشدار داد.

 حجت‌الاسلام والمسلمین اختری  با ابراز تأسف از رواج بدحجابی در جامعه اسلامی ایران، گفت: برخی از افراد بد‌حجاب، مأموریت دارند تا بی‌حجابی را در کشور گسترش داده و حرمت ارزش‌های دینی و فرهنگ عفاف و حجاب را در  جامعه بشکنند.

وی ادامه داد: البته درکنار این افراد، برخی نیز بر اثر بی‌توجهی و نوعی بی موالاتی، خود را همرنگ جامعه کرده و در راستای این جریان حرکت می‌کنند.

دبیر مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) با اشاره به این که بی‌حجابی در جامعه در حال  رشد است، اظهار داشت: آن‌گونه که مشخص است، بی‌حجابی در جامعه در حال گسترش بوده و با توجه به این که وارد فصل تابستان و تعطیلات می‌شویم، برای مقابله با آن نیاز به عزم جدی نهاد‌های فرهنگی است.

وی افزود: در چنین شرایطی مسئولان فرهنگی باید  جدی‌تر از گذشته وارد عمل شده و با برگزرای نشست‌هایی، برنامه‌ریزی کامل و کارشناسانه‌ای در مقابله با ناهنجاری دینی و اجتماعی داشته باشند.

* ایام تبلیغ، فرصتی برای مقابله با بد‌حجابی

حجت‌الاسلام والمسلمین اختری در ادامه به نقش حوزه‌‌ها و نهاد‌های دینی در مبارزه با تهاجم دشمنان اشاره کرد و ابراز داشت: امروز برخی خانواده‌ها پرسش‌های بی‌پاسخ فراوانی که از سوی دشمنان اسلام در میان آنها به وجود آمده است،‌ دارند، دراین شرایط با توجه به در پیش بودن ایام تبلیغی، طلاب و فضلا می‌توانند نقش مهمی در پاسخ‌گویی به این پرسش‌ها داشته باشند.

وی همچنین از اجرایی نشدن قانون پوشش اسلامی در نهاد‌های دولتی انتقاد کرد و گفت: چندی پیش قانونی در رابطه با پوشش اسلامی کارکنان به وزارت‌خانه‌ها، سازمان‌ها و ادارات و دیگر نهاد‌های دولتی وابسته به دولت در رابطه با پوشش و حجاب اسلامی ابلاغ شد که متأسفانه در عمل شاهدیم این قانون اجرا نشد و ضرورت دارد مسئولان توجه بیشتری به این امر داشته باشند.

* اقلیتی آزار دهنده برای مردم متدین

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) خاطرنشان کرد: هرچند تعداد افراد بد‌حجاب نسبت به مردم مؤمن و متدینی که حجاب کامل دارند، ناچیز است، ولی همین اندازه هم که امروز در کشور وجود دارد، برای ایران اسلامی ناخوشایند است.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.