نماينده ولي‌فقيه در استان كرمان:

ی, 03/08/1390 - 08:12
نماينده ولي‌فقيه در استان كرمان:
  جريان انحرافي درصدد تصرف مجلس نهم است

 نماينده ولي‌فقيه در استان كرمان گفت: جريان انحرافي درصدد است تا مجلس نهم را قبضه كند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب ، آيت‌الله سيديحيي جعفري در ديدار اعضاي ستاد سالگرد ارتحال امام خميني (ره) با اشاره به اينكه مسئول گمراه و منحرف ديگر براي ملت ايران قابل تحمل نيست، اظهار داشت: خط انحرافي در بين مسئولان بايد به همه مردم تفهيم شود.
وي افزود: اين افراد به اشتباه درون چنين جرياني نيفتاده‌اند، بلكه اين جريان انحرافي طرز تفكر خطرناكي‌ است كه ضربه‌هاي سنگيني به نظام و ملت وارد مي‌كند.
جعفري تصريح كرد: امروز خواص و نخبگان ماهيت انحرافي باند انحرافي را به خوبي شناخته‌اند بنابر اين اگر كساني در بين مسئولان از اين خط حمايت كنند، ديگر مورد اعتماد مردم نيستند.
وي با اشاره به اينكه دولت و تمام دستگاه‌ها بايد در مقابل قانون تمكين داشته باشند، گفت: كشور هم‌اكنون در شرايط سخت و پيچيده‌اي قرار دارد، وزراي دولت از طرفي بايد آرامش را در جامعه حفظ كنند و از طرف ديگر خطوط انحرافي را اصلاح كنند تا سبب تضعيف دولت نشود.
جعفري با اشاره به خطرهايي كه در حال حاضر ممكن است بر اثر كوتاهي مسئولان متوجه كشور ‌شود، بيان داشت: جريان انحرافي درصدد است تا مجلس نهم را قبضه كند، بنابر اين همه نخبگان جامعه تكليف دارند كه از هم‌اكنون در آماده‌باش به سر ببرند.
وي با ابراز رضايت از عملكرد مجلس هشتم اذعان داشت: همه ما بايد تمام توجه خود را نسبت به مجلس نهم معطوف بداريم زيرا اگر مجلس ايده‌آل نشود، مشكل براي نظام را به دنبال دارد.
جعفري با بيان اين فرمايش امام راحل كه فرمودند؛ «مجلس در رأس امور است»، خاطرنشان كرد: وظيفه همگان است كه شرايط را به گونه‌اي فراهم كنند تا با انتخابات اسفندماه بار ديگر عظمت انقلاب و اسلام را به رخ جهانيان بكشانند.
وي با اشاره به اينكه فتنه سال 88 ضررهاي مادي و معنوي فراواني به كشور وارد آورد، تصريح كرد: در جريان انحرافي ديگر بحث اصلاح‌طلب و اصولگرا مطرح نيست بلكه اساس اسلام و ولايت فقيه در خطر است.
نماينده ولي‌فقيه در استان كرمان با بيان اينكه شخصيت امام راحل در طول تاريخ بي‌نظير است، ابراز داشت: در دوران انقلاب برخي‌ها حركت امام راحل را عبث و بيهوده مي‌خواندند اما ايشان معتقد بودند كه اگر بخواهيم اسلام در كشور اجرا شود بايد ريشه فساد قطع شود.
وي با اشاره به اينكه رمز پيشرفت غرب در امور صنعتي خطرپذيري آنها بود، افزود: همان‌ طور كه براي چنين پيشرفت‌هايي بايد خطر كرد، در مقابل چنين حركت عظيمي نيز بايد مشكل‌هاي فراواني را متحمل مي‌شديم.
جعفري با بيان اينكه اهداف امام خميني (ره) زنده نگه ‌داشتن اسلام و حفظ آبروي مسلمانان عالم بود، تصريح كرد: بايد تلاش شود تا شخصيت ايشان در اين ايام به خوبي براي مردم بازگو و كالبدشكافي شود.
وي با اشاره به اينكه امروز خطر بزرگ عالم و جوامع بشري آمريكا و صهيونيزم جهاني است گفت: اين يك معما است كه تعداد يهودي‌هاي جهان با 20 ميليون نفر چگونه اين همه نفوذ در دنيا پيدا كرده‌اند.
جعفري با اشاره به اينكه بايد فضاي قبل از انقلاب را براي نسل جوان بيان كرد، اذعان داشت: امروز دفاع از اسلام و نظام اسلامي براي همه اقشار جامعه از اوجب واجبات است.
امام جمعه كرمان با اشاره به بيداري اسلامي كه در دنيا پديد آمده است ابراز داشت: وحشيگري‌هايي كه در چند روز اخير در بحرين اتفاق افتاده است تا كنون در هيچ جاي جهان اسلام رخ نداده است، اما ما معتقد هستيم اين خون‌هاي به ناحق ريخته شده، سرانجام به نتيجه مي‌رسند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.