سردار نقدی:

چ, 02/28/1390 - 21:04
سردار نقدی:

کسی حق ندارد انسجام و وحدت کشور را خدشه دار کند

  سردار نقدی همه را دعوت به حفظ اقتدار و صلابت کرد و اذعان داشت: هرکس انسجام و وحدت را خدشه دارکند گناه بزرگی انجام داده است.


 

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب ، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین، عصر روز گذشته در سومین همایش ائمه جماعات استان قم که در اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد به تحلیل حرکت های اخیر کشورهای اسلامی پرداخت و گفت: امروز ما شاهد امواج بزرگ بیداری اسلامی هستیم که بسیار متفاوت با گذشته است.

وی به حرکتهای گذشته کشورهای اسلامی اشاره کرد و افزود: نداشتن الگوی مناسب و عمیق نبودن این اقدامات از دلایل شکست کشورهای اسلامی در آن زمان بود. دشمن توانست با کشتار و اعمال زور چتر سیتره خود برآنها را باز نگه دارد.

سردار نقدی انقلاب اسلامی ایران را الگوی مناسب برای کشورهای اسلامی دانست و تصریح کرد: آنها در طی این سی سال دیدند که تمام مستکبرین در مقابل ما صف آرایی کردند ولی ما ذره ای از اهدافمان کوتاه نیامدیم . این موجب تشویق آنها برای برپایی انقلاب بود.

وی دوران جنگ را ازدیگر اتفاقات الگو شده برای کشورهای اسلامی برشمرد و اذعان کرد: دنیای سرمایه داری و سوسیالیست متحد شدند وآنقدر به رژیم بعثی امکانات دادند که خودشان دچار وحشت شدند. همه کشورهای سلطه گر دنیا حامی عراق بودند ولی نتوانستند به اهداف خود برسند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت : فتنه 88 آخرین حربه دشمنان در جهت بر اندازی نظام بود که از تمام قوای ذخیره شده خود استفاده کردندو راه به جایی نبردند. کشورهای اسلامی هم با بهره گیری از این تجربیات به صحنه آمدند.

وی ناکامی های دشمن در عرصه نظامی را دلیل روی آوردن به جنگ سرد عنوان کرد و اظهار داشت: دشمنان فهمیدند با وجود دو عنصر ایمان و وحدت نمی توانند غلبه پیدا کنند . به همین دلیل به مبارزه با این عناصر پرداختند.این همان تهاجم فرهنگی است.

سردار نقدی، وجود بیش از هشتاد کانال ماهواره ای ، تجهیز کارخانه های مشروب سازی اطراف ایران، افزایش تولید و قاچاق مواد مخدر ،عرفان های کاذب و دین سازی را از نمونه های تهاجم فرهنگی ذکر کرد و گفت: این در صورتی است که در جنگ سرد آمریکا با شوروی تنها یک موج رادیویی بود که منجر به متلاشی شدن شوروی شد.

وی وجود روحانیت را دژ محکمی در برابر تهاجمات دشمن دانست و ادامه داد: دشمن در عرصه فرهنگی هم شکست خورده است تا وقتی روحانیون را داریم.قم ذرات خانه بزرگ تسلیحات همه بشریت علیه همه ظالمین است. همین بیداری اسلامی برگرفته از قم است و تربیت یافتگان این حوزه در آن کشورها می درخشند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، به جمله امام (ره) که فرمود "مسجد سنگر است" اشاره کرد و خاطر نشان کرد: عده ای می خواستند به بهانه مبارزه با سرمایه داری و کاپیتالیسم مردم را از مساجد بیرون بکشند و با این جمله امام جوانان فهمیدند که باید پشت سر روحانیون حرکت کنند.

وی موفق بودن برنامه های تربیتی ،اخلاقی،معرفتی،بصیرتی را منوط به راهنمایی روحانیون دانست و گفت: بهتر است روحانیون خود این گروه های تربیتی را اداره کنند تأثیر چنین کاری به مراتب بیشتر از سخنرانی کلی و عمومی است.

سردار نقدی، وجود برنامه های منظم امر به معروف و  نهی از منکر را ضروری توصیف کرد و بیان داشت: تصویر تلخی از امر به معروف و نهی از منکر در بخش هایی از جامعه ایجاد شده است در صورتی که می توان در کانون مسجد و باهدایت رو حانیون به جذابترین شکل ممکن به این فریضه الهی جامه عمل پوشاند

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.