نماینده ولی فقیه درسپاه ؛

س, 02/27/1390 - 13:05
نماینده ولی فقیه درسپاه ؛

ایستادگی در مقابل امریکا مهمترین رسالت است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره توطئه های امریکا علیه کشور گفت:ایستادگی درمقابل امریکا مهمترین رسالت است .

به گزارش خبرنکار بسیج طلاب در استان تهران و البرز ،حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی روز شنبه در مراسم تودیع و معارفه مسوول جدید حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه سید الشهداء استان تهران درشهرری افزود:باید با شناخت متغیرها و تحولات در مسیر الهی و بصیرت قرار گیریم .

 

 

وی افزود:استکبار جهانی احساس خطر جدی از حرکت جهانی اسلام بخصوص بعد از فروپاشی شوروی کرده است.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بابیان اینکه در تحلیل امریکایی ها خطر سبز و سرخ آنها را تهدید می کند افزود:آنها تهدید سبز را حرکت جهانی اسلام و تهدید سرخ را احیای مجدد سوسیالیزم در روسیه می دانند.
وی افزود:اگر تاریخ 32 ساله انقلاب اسلامی ایران را بررسی کنیم نقش هدایتگر و الهام بخش انقلاب را در خیزش های خاورمیانه می بینیم .
سعیدی گفت:امریکایی ها در صدد مدیریت خیزش های خاورمیانه هستند که ایران مانع از آن می شود.
وی افزود:دولت ها و مجلس ها در فرایند تحقق اهداف انقلاب اسلامی نقش تعیین کننده داشته و دارند .
نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به نقش دولت ها در تحقق آرمانها و اهداف حکومت دینی گفت:دولت ها نقش تعیین کننده ای در تحقق آرمان ها و اهداف حکومتی دارند .
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تاکید کرد:مردم باید بدانند که رئیس جمهور، وزیر، استاندار، فرماندار نقش تعیین کننده ای در حاکمیت دینی دارند و باید دولتمردانی باشند که گفتمان و عمل آنها از جنس رهبری باشد .
وی خاطر نشان کرد: در زمانی که ولایت فقیه وجود دارد ، هیچ واسطه ای بین رهبری و امام عصر(عج) وجود ندارد .
سعیدی با اشاره به سابقه تاریخی شهرری و وجود بارگاه حضرت عبدالعظیم گفت:باید با توجه به ویژگیهای منحصر بفرد این شهرستان بستر حضور بیشتر سپاه دراین شهرستان فراهم شود.
وی بابیان اینکه یکی از پایگاه های استانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با مرکزیت سپاه شهرری شکل گرفته است افزود:در آینده ای نزدیک تعداد نواحی این شهرستان به 14 ناحیه افزایش می یابد.
در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین نعمت فخری بعنوان مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا استان تهران معرفی و از زحمات حجت الاسلام و المسلمین موحد مسوول نمایندگی ولی فقیه پیشین قدردانی شد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.