نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري:

ی, 02/25/1390 - 12:21
نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري:

افراد برای ثابت قدم در امور ، بايد همواره پيرو ولايت فقيه باشند

نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري گفت: افراد اگر مي خواهند در امور ثابت قدم باشند بايد همواره پيرو ولايت فقيه باشند.

به گزارش بسیج طلاب استان چهارمحال و بختیاری ، آيت‌الله محمدرضا ناصري در جمع طلاب ومردم بسیجی شهرکرد بر ضرورت تبعيت همه‌جانبه از دستورات و رهنمودهاي ولي‌فقيه در جامعه تأكيد كرد و افزود: ولي‌فقيه در مذهب شيعه از همان ابتدا اهميت ويژه‌اي برخوردار بوده و نقش مهمي در هدايت و رهبري شيعه در طول تاريخ اسلام داشته است.
 

 

 

امام جمعه شهرکرد اظهار داشت : امروز ولايت فقيه در شيره جان مردم مسلمان ايران قرار دارد و هيچ‌گاه نمي‌توان بين مردم و ولي آن‌ها جدايي انداخت.
آیت الله ناصري ولايت را از اصول اساسي و اوليه مذهب شيعه عنوان كرد و گفت: شيعه براي دفاع از ولايت و اطاعت از آن شكل گرفت و در طول تاريخ همواره در حفظ اين مقام و جايگاه تلاش‌هاي بسياري كرده است.
امام جمعه شهركرد تصريح كرد: بايد با تمام قوا در مقابل باطل ايستاد و از حق و حقانيت ، خدا و ولايت او دفاع كرد و در اين مسير از دستورات و فرامين ولي‌فقيه تبعيت كرد. انسان در هر حالي بايد مواظب باشد كه مرتكب گناه نشود و با امر به معروف و نهي از منكر مانع از رواج بدي‌ها و گناهان در جامعه شود.
وی تصريح كرد: قرار گرفتن در مسير فطرت الهي و در وادي حق گام نهادن مي‌تواند انسان را به سعادت دنيا و آخرت رهنمون كند و او را از گرفتار شدن در دام پليدي‌ها و گناهان مصون ‌سازد.
آیت الله ناصري در ادامه به جملاتي از خطبه تقواييه حضرت علي(ع) اشاره كرد و گفت: امیر ولایت (ع) در اين خطبه ايمان همراه با يقين را از مهم‌ترين ويژگي‌هاي متقين بر مي‌شمارد و مؤمن واقعي را كسي مي‌داند كه باور قلبي به خدا داشته و در عمل به دستورات و فرامين الهي اطاعت همه‌جانبه داشته باشد.
امام جمعه شهرکرد بر ضرورت عمل به قانون و پرهيز از قانون‌شكني در جامعه تأكيد كرد و گفت: نبايد براي رسيدن به خواسته‌هاي شخصي و گروهي خود قانون را زير پا گذاشت و با اين كار خود حقوق مردم را ضايع كرد.
وي ضمن گراميداشت سالگرد حركت انقلابي مردم مسلمان ايران از جريان تحريم توتون و تنباكو در زمان ناصرالدين شاه قاجار، خاطرنشان كرد: تحريم توتون و تنباكو با فتواي ميرزاي شيرازي مرجع تقليد آن زمان صورت گرفت و نفوذ و تأثير اين فتوا به قدري مهم و كارآمد بود كه حتي در حرمسراي ناصرالدين شاه هم قليان‌ها را شكستند و مطيع فرمان ولي زمان خود شدند.
نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري به نقش علما و بزرگان دين اسلام و خدمات بي‌شائبه آن‌ها در طول تاريخ اشاره كرد و افزود: عالمان و بزرگان دين در طول تاريخ پيش‌قراوالان حراست از دين و شريعت بوده‌اند و خالصانه در راستاي دفاع از حقوق به حق و مسلم مردم دفاع كرده و در اين راه جان و مال و فرزندان خود را نثار كرده‌اند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.