با هدف حمایت از مردم مظلوم بحرین؛

ی, 02/25/1390 - 10:20
با هدف حمایت از مردم مظلوم بحرین؛


کاروان همبستگی با مردم بحرین راهی آب‌های بین المللی می‌شود

  دبیرکل جمعیت یاوران انقلاب اسلامی، از تشکیل کاروان همبستگی با مردم مظلوم و ستم دیده بحرین و اعزام این کاروان در قالب دو کشتی به آب‌های خلیج فارس و بین‌المللی خبر داد.

 


 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب ، مهدی اقراریان، دبیرکل جمعیت یاوران انقلاب اسلامی، عصر شنبه در دیدار اعضای کاروان همبستگی با مردم مظلوم و ستم دیده بحرین با حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید با تشریح اهداف اقدام نمادین این کاروان در حمایت از مردم مظلوم بحرین گفت: ستاد حمایت از بیداری اسلامی در جمعیت یاوران انقلاب اسلامی تشکیل شده و در نظر دارد نخستین کاروان دریایی همبستگی با مردم بحرین، گرامیداشت شاعره بحرینی، آیات القرمزی را به آب‌های بین‌المللی اعزام کند.

دبیرکل جمعیت یاوران انقلاب اسلامی بیان داشت: این کاروان با دو کشتی جمهوری اسلامی ایران را به سمت آب های بین المللی ترک خواهد کرد.

وی اضافه کرد: در این اقدام پیام ها و نامه های ملت ایران را با همراهی رسانه ها به مردم بحرین خواهیم رساند و حمایت همه جانبه خود را از مردم ستم دیده این کشور اعلام خواهیم کرد.

اقراریان ابراز داشت: با توجه به پیش بینی ما مبنی بر اینکه آل خلیفه و آل سعود اجازه ورود به بحرین را به ما نخواهند داد، پیام ها و نامه های مردم ایران در قالب نامه هایی به نمایندگانی از بحرین که در ایران هستند تحویل داده خواهد شد.

وی با اشاره به دیگر اقدامات این کاروان در حمایت از مردم مظلوم بحرین افزود: کاروان همبستگی با مردم بحرین همچنین در اقدامی نمادین در آب های خلیج فارس نامه هایی را به 32 کبوتر خواهد بست و از این طریق حمایت خود را از مردم این کشور در مقابل ظلم و جنایات آل خلیفه و آل سعود اعلام می کند.

دبیرکل جمعیت یاوران انقلاب اسلامی با اشاره به اعضای کاروان همبستگی با مردم بحرین خاطرنشان کرد: روحانیان، پزشکان، دانش آموزان، بسیجیان، ورزشکاران و دیگر اقشار مردمی عضو این کاروان هستند.

اقراریان همچنین از تشکیل کاروانی به منظور حمایت از مردم مظلوم غزه خبر داد و گفت: برای پیگیری اقدامات و برنامه هایمان هماهنگی هایی را با سازمان های مختلف از کشورهای جهان انجام داده ایم.

دبیرکل جمعیت یاوران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحولات اخیر در منطقه، ددمنشی و جنایات بیرحمانه آل سعود و آل خلیفه و همچنین سکوت مجامع جهانی و سازمان های بین المللی را در قبال این جنایات محکوم کرد.

گفتنی است، ستاد حمایت از بیداری اسلامی در جمعیت یاوران انقلاب اسلامی تشکیل شده است و نخستین کاروان همبستگی با مردم بحرین روز شنبه پس از تجدید میثاق با امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب به زیارت بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) در قم رفتند و با حضرت آیت‌الله نوری همدانی دیدار و گفت و گو کردند.

حضرت آیت الله نوری همدانی در این دیدار که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با تاکید بر اینکه سقوط حکام دست نشانده حتمی است، جنایات آل خلیفه و آل سعود و جسارت به اماکن مقدس و تخریب مساجد در کشور بحرین را محکوم کرد.

این مرجع تقلید با اشاره به بیداری ملت های مسلمان، موج خیزش امت اسلام را نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران دانست و جنایات آل سعود و آل خلیفه در بحرین و همچنین سکوت سازمان های بین المللی مدعی حقوق بشر در قبال این جنایات را محکوم کرد.

حضرت آیت الله نوری همدانی حمایت از مظلومان را وظیفه هر مسلمانی دانست و با اشاره به روایتی، افزود: اگر به یاری مظلومان نشتابیم مسلمان نیستیم.‌

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.