ایت الله طبرسی:

ش, 02/24/1390 - 12:03
ایت الله طبرسی:

ملت ایران تا پای جان در عهد خود با ولایت خواهند ماند

  نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که ملت ایران عاشق ولایت و رهبری هستند و هیچ گاه از آرمان های امام و رهبری کناره گیری نخواهند کرد، گفت: این ملت تا پای جان در عهد خود با ولایت خواهند ماند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب ، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته مرکز استان، با اشاره به تلاش سی ساله نظام سلطه برای ایجاد اختلاف و تفرقه در کشور، گفت: همه توطئه های دشمنان قسم خورده انقلاب با هدایت های عالمانه رهبرمعظم انقلاب اسلامی خنثی شد.

وی با بیان این که دشمنان نظام اسلامی هنوز با حقیقت وجودی ولایت فقیه در ایران اسلامی خوب آگاه نشدند، تصریح کرد: ملت ایران عاشق ولایت و رهبری هستند و هیچ گاه از آرمان های امام و رهبری کناره گیری نخواهند کرد.

امام جمعه ساری با تأکید براین که ملت ایران اسلامی هیچ گاه اجازه تعرض به جایگاه ولایت را نخواهند داد، خاطرنشان کرد: این ملت از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون ثابت کردند که با همه توان خود در برابر دشمنان نظام و ولایت ایستادگی خواهند کرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ملت ایران تحت هیچ شرایطی از آرمان های امام راحل و رهبرمعظم انقلاب اسلامی فاصله نخواهند گرفت، تصریح کرد: این ملت در راه حفظ، انقلاب، نظام و ولایت فقیه هزاران شهید دادند و حتی فرصت فکر کردن به دشمنان در خصوص سوء استفاده از این کشور را نمی دهند.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که دشمنان نظام همیشه به دنبال فرصتی برای ایجاد تفرقه و اختلاف میان مسؤولان نظام هستند، ادامه داد: هوشیاری همه مسؤولان و کارگزاران نظام اسلامی در چنین شرایطی بسیار حائز اهمیت است.

وی ایجاد تفرقه و اختلاف در بین مسؤولان نظام را حربه دشمنان برای سوء استفاده ازکشور دانست و خاطرنشان کرد: مسؤولان کشور باید مراقب ترفند های مذبوحانه نظام سلطه باشند.

امام جمعه ساری، تبعیت محض ازمقام عظمای ولایت را تنها راه حفظ اقتدار و عظمت ملت ایران دانست و با بیان این که امروز همگان باید ارادت و دلبستگی خود به رهبرمعظم انقلاب اسلامی را بیش از گذشته نشان دهند، تصریح کرد: مسؤولان تنها در سایه حمایت های مقام معظم رهبری از مشروعیت برخودار هستند.

وی با اشاره به این که آحاد جامعه اسلامی به ویژه کارگزاران باید از بروز هرگونه اختلاف و تنش که زمینه بروز تفرقه را فراهم می کند به شدت خود داری کنند، گفت: استکبار جهانی حتی کوچکترین اختلاف سلیقه ها را به عنوان یک مشکل بزرگ در رسانه های خود مطرح می کنند.

آیت الله طبرسی در بخش دیگری ازسخنان خود به معضل بدحجابی در جامعه اشاره کرد و با تأکید براین که رواج بی عفتی و بی حجابی ترفند دشمنان نظام برای تضعیف اعتقادات دینی در سطح جامعه است، گفت: امروز دنیای غرب استراتژی سازمان یافته ای را برای ترویج بی بندو باری درجوامع اسلامی به ویژه جمهوری اسلامی ایران در اختیار دارد.

وی، ریشه کنی بد حجابی و بی عفتی را یک وظیفه و تکلیف مهم در کشور دانست و با تأکید براین که آحاد جامعه به ویژه مسؤولان در این خصوص وظیفه سنگینی برعهده دارند، خاطرنشان کرد: متأسفانه علیرغم همه دغدغه های موجود هنوز طرح مدون و مشخصی در خصوص مقابله با پدیده بدحجابی در کشور تدوین و اجرا نشده است.

امام جمعه ساری با بیان این که مقابله با پدیده بدحجابی نباید مقعطی باشد، ادامه داد: متأسفانه مسؤولان در برخورد با این معضل اجتماعی به صورت هدفمند برنامه ریزی نمی کنند و تنها در مقاطعی خاص به مقابله با این معضل اجتماعی می پردازند

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.