آیت‌الله علوی گرگانی:

د, 02/19/1390 - 09:35
آیت‌الله علوی گرگانی:

در مسیر خدمت به نظام و مردم باید از سلایق شخصی صرف نظر کرد

  آیت الله علوی گرگانی با اشاره به جایگاه نظام اسلامی، خدمت به مردم را یک اصل مهم در انقلاب دانست و از تمامی مسؤولان و آحاد جامعه خواست در مسیر خدمت از سلایق شخصی خود صرف نظر کنند.


 

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب ، آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم، روز یک شنبه در دیدار شماری از بسیجیان استان گلستان، با اشاره به جایگاه نظام اسلامی، جمهوری اسلامی ایران را غیر قابل قیاس با سایر کشورهای جهان دانست.

وی با بیان اینکه همه باید به اعمال و رفتار خود توجه و در راستای خدمت به نظام و مردم از سلیقه های شخصی صرف نظر کنند، ابراز داشت: خدمت در نظام مقدس اسلامی ارزش و اعتبار بسیار خاصی دارد.

استاد برجسته حوزه علمیه قم در ادامه با اشاره به آیات و روایاتی، حاضران را به عمل به آموزه های دینی و تعالیم روح بخش قرآن کریم توصیه و نکات اخلاقی برای آنان بیان کرد.

وی عدم پیروی از هواهای نفسانی را یکی از مهم ترین تاکیدات دین مبین اسلام دانست و گفت: اگر انسان بر نفس اماره خود مسلط نباشد، به این سو و آن سو می رود و راه را گم می کند.

آیت الله علوی گرگانی خطاب به حاضران در جلسه گفت: در هر پست و مقامی که هستید خود را در محضر خدا ببینید و بدانید که تک تک اعمال و رفتار شما ثبت و ضبط می شود.

مدرس خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم گفت: اگر انسان بداند که در محضر خداست، بیش از پیش مراقب اعمال و رفتار خود خواهد بود و در مسیری حرکت می کند که مورد رضایت خدا، انبیا و اولیا الهی است. /924/پ202/ج

دانلود فایل ضمیمه









دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.