کمک در ساخت بقاء متبرکه از باقیات و صالحات است

ی, 02/11/1390 - 09:14
کمک در ساخت بقاء متبرکه از باقیات و صالحات است


آیت الله موسوی جزایری، کمک در ساخت بقاء متبرکه را از باقیات و صالحات دانست و اظهار داشت: هر فردی با هر شرایط مالی که دارد می تواند در ساخت بقاء متبرکه شرکت کند؛ چرا که این کار از باقیات و صالحات است و خیر دنیا و آخرت را برای ما به ارمغان می آورد.


 

 

 

آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، شب گذشته در دیدار با خیرین شهرستان شوشتر، با اشاره به شیوه ایستادگی ایران در هشت سال جنگ تحمیلی، اظهار داشت: تنها عاملی که سبب ایستادگی و پیروزی ایران در برابر صدام و حامیان او شد، عزم راسخ و اراده استوار جوانان و نوجوانان غیور ایران زمین بود که اگر امروز نیز بخواهیم بر مشکلات و گرفتاری‌های خود غلبه کنیم باید همیشه مانند آن جاودانان عزمی راسخ و اراده ای استوار و پولادین داشته باشیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به این که کمک در ساخت بقاء متبرکه خوزستان از باقیات و صالحات است، بیان داشت: هر فردی با هر شرایط مالی که دارد می تواند در ساخت بقاء متبرکه شرکت کند؛ چرا که این کار از باقیات و صالحات است و خیر دنیا و آخرت را برای ما به ارمغان می آورد.

رییس شورای فرهنگ عمومی خوزستان، در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به بقعه متبرکه مقام صاحب زمان در شوشتر، تصریح کرد: این بقعه در خوزستان بارها مورد توجه حضرت مهدی(عج) قرار گرفته به طوری که پس از جمکران این بقعه محل دیدار حضرت صاحب العصر(عج) است.

آیت الله موسوی جزایری، در پایان سخنان خود، خطاب به مردم و خیرین شوشتری، گفت: مردم شوشتر باید به خود افتخار کنند که در شهر خود پس از شهر مقدس قم مکانی را دارند که می توانند در آن آقا امام زمان(عج) را زیارت کنند؛ از این رو باید از این بقعه و مکان مقدس کمال استفاده و بهره را ببرند و برنامه های فرهنگی گسترده ای را در آن اجرا کنند.

همچنین در بخش دیگری از این دیدار حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی، نماینده مردم شهرستان شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی، با تشکر از همه خیرین و مردم غیور شوشتری نسبت به کمک در ساخت و بازسازی بقعه صاحب الزمان، اظهار داشت: مردم شوشتری با کمک های خود توانستند بقعه صاحب الزمان را به شکل مطلوبی بازسازی کنند.

این مقام مسؤول، با بیان پیشنهادهایی در خصوص ارتقاء شکل ظاهری و برنامه های فرهنگی بقعه متبرکه مقام صاحب الزمان در شوشتر، گفت: برگزاری جلساتی با حضور مدیران کل اداره ها و سازمان های دولتی و خصوصی برای کمک به بازسازی و برگزاری برنامه های فرهنگی در جهت ترویج فرهنگ اصیل علوی و همچنین همکاری با قرارگاه غرب کوثر برای دریافت کمک های مالی، از پیشنهادهایی در خصوص کمک به بازسازی و برگزاری برنامه های فرهنگی بقعه متبرکه مقام صاحب الزمان است.

حجت الاسلام سادات ابراهیمی، در پایان سخنان خود، با اشاره به این که این بقعه متبرکه باید در سطح کشور مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: متأسفانه این بقعه متبرکه تا کنون مورد اجحاف قرار گرفته است و باید اقدام هایی برای معرفی آن در سطح کشور صورت گیرد

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.