نام نویسی اینترنتی تسهیلات سفر زیارتی مشهد از نیمه خرداد ماه آغاز می‌شود

ی, 02/11/1390 - 09:06
نام نویسی اینترنتی تسهیلات سفر زیارتی مشهد از نیمه خرداد ماه آغاز می‌شود


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب در راستای زمینه سازی برای ایجاد فضای معنوی و ارائه خدمات مناسب با شئون روحانیان سراسر کشور و خانواده های آنان در مشهد مقدس مکانی مناسب تهیه شده است و طلاب می‌توانند با نام نویسی اینترنتی از این تسهیلات بهره مند شوند.

براساس این گزارش، معاونت امور طلاب و دانش آموختگان مرکز مدیریت با مشارکت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه مکانی را با شرائط ویژه جهت اسکان در مشهد مقدس ویژه طلاب تدارک دیده است.

این گزارش حاکی است، تسهیلات اسکان برای همه طلاب غیر شاغل (اعم از شاغلین نهادهای حوزوی و غیر حوزوی) اعم از متاهل و مجرد در مشهد مقدس فراهم شده است.
این گزارش می‌افزاید، نام نویسی به صورت اینترنتی از طریق پایگاه اطلاع رسانی این مرکز به نشانی http://mortn.ir انحام می‌شود.

لازم به ذکر است، طلاب علاقه‌مند از نیمه خرداد ماه می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی این مرکز برای سفر زیارتی مشهد مقدس در ماه‌های تیر، مرداد و شهریورماه نام نویسی کنند.

این گزارش حاکی است، ثبت نام تنها از طلاب حوزه علمیه قم صورت می‌گیرد و طلاب شهرستان‌ها باید به معاونت امور طلاب و دانش آموختگان مرکز مدیریت حوزه علمیه استان خود مراجعه کنند.

یادآوری می‌شود، در یکسال گذشته حدود هفت هزار نفر از طلاب و خانواده هایشان در مشهد مقدس اسکان داده شدند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.