آیت الله طباطبایی نژاد:

پ, 02/08/1390 - 10:55
آیت الله طباطبایی نژاد:

آیت الله طباطبایی نژاد:
ملت ایران ملتزم و معتقد به ولایت فقیه است و افراد مقابل ولایت را طرد می کند

  عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه ملت انقلابی ایران می‌دانند با افرادی که با رهبری و ولی فقیه زاویه دارند چگونه برخورد کنند، خطاب به دشمنان نظام گفت: ملت ایران ملتزم به ولایت فقیه و تابع رهبری هستند و مسائل جزیی نمی تواند مشکلی برای کشور ایجاد کند.


آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، از اعضای مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه اصفهان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری، وحدت را یک نیاز اساسی برای نظام اسلامی دانست.

وی با اشاره به وقوع برخی از مسائل در کشور و مانور رسانه های بیگانه و ضد انقلاب روی آن، تاکید کرد: ما به دشمنان می گوییم گمان نکنند این مسائل برای کشوری که معتقد و ملتزم به ولایت فقیه است، می‌تواند مشکلی ایجاد و دل آنها را خوش کند.

مدیر حوزه علمیه اصفهان تاکید کرد: بر فرض اگر کسی در برابر رهبری باشد مردم راه خود را می دانند، این ملت فرزندان خود را در راه ایده های رهبری در اختیار انقلاب گذاشته اند.

آیت الله طباطبایی نژاد افزود: در حال حاضر ملت ایران به هر کس که ارادت داشته باشند اگر ببینند آن فرد خدایی ناکرده در برابر رهبری است بدون شک مسیر خود را بلد هستند و می دانند که باید چگونه رفتار کنند.

این عضو خبرگان رهبری با تحسین ولایتمداری ملت شریف ایران بیان داشت: ملت ایران پایبند به آموزه‌های دینی هستند و در راه ولایت و انقلاب از همه چیز خود می‌گذرند و این مساله را بارها ثابت کرده اند.

این استاد حوزه علمیه اصفهان تاکید کرد: ملت عزیز و انقلابی جمهوری اسلامی ایران مسیر خود را بلد هستند و همواره ولایتمداری و تبعیت محض خود را از فرامین مقام معظم رهبری نشان داده اند.

امام جمعه اصفهان تاکید کرد: دوستان نیز باید بدانند امتحان الهی پیش می آید و ما باید سعی کنیم در همه امتحان ها قبول و سربلند شویم.

وی تصریح کرد: یکی از امتحان ها نیز مساله ای است که اخیرا پیش آمده است و ما امیدواریم با تدبیر مقام معظم رهبری این مساله حل شود و مردم هم توجه داشته باشند که باید چه وظیفه ای را انجام دهند. /924/ت302/ع


دانلود فایل ضمیمه

پایان خبر

 






دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.