نماینده ولی فقیه در سپاه:سپاه در تبعیت از ولایت خوش درخشید

ش, 02/03/1390 - 08:50
نماینده ولی فقیه در سپاه:سپاه در تبعیت از ولایت خوش درخشید

حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی گفت: سپاه در تبعیت از ولایت و رهبری خوش درخشید. 

نماینده ولی فقیه در سپاه  با بیان این که دوم اردیبهشت یادآور صدور فرمان امام راحل در زمینه تشکیل سپاه پاسداران است  که در همان روز اساسنامه آن هم تصویب شد، اظهار داشت: حقیقتاً می توان سپاه را به عنوان معجزات انقلاب به شمار آوریم که تعبیر امام « اگر سپاه نبود، کشور هم نبود» در تایید این مطلب است.

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: سپاه در همه عرصه ها چه در مقابله با جنگ سخت، چه در مقابله با عرصه نیمه سخت و در مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی توانسته رسالت خود را به خوبی انجام دهد.

وی افزود: سپاه در همه زمینه ها به منظور دفاع از انقلاب حضور فیزیکی داشته است، در حفاظت از مرزها، حفاظت از شخصیت ها، امنیت پرواز و بهداشت و درمان، سازندگی و مسائل فرهنگی نقش بسزا و گسترده ای را ایفا نموده است.

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی با توجه به ضرورت حضور سپاه در عرصه های گوناگون، اظهار داشت: کارنامه سپاه به واسطه وجود نیروهای مخلص و تابع ولایت، همواره درخشان بوده است.

وی با اشاره به عملکرد سپاه در مقابله با فتنه 88، اظهار داشت: عملکرد سپاه در مقابله با فتنه پس از انتخابات، بسیار روشن و شفاف بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به علاقه مندی مردم نسبت به سپاه، اظهار داشت: حمایت مردم و رهبر معظم انقلاب، این نهاد انقلابی را بیش از پیش شکوفا، بالنده و پویا کرده است.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.