آیت الله موسوی جزایری:دولت‌های عربی برای بقای خود اقدام به غارت و کشتن مردم بی گناه می‌کنند

ی, 01/28/1390 - 09:52
آیت الله موسوی جزایری:دولت‌های عربی برای بقای خود اقدام به غارت و کشتن مردم بی گناه می‌کنند

به گزارش خبرنگار بسیج طلاب خوزستان، به نقل از خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته با دعوت مردم به رعایت تقوای الهی و پرهیز از محرمات، اظهار داشت: تقوای الهی را در پیش گیرید و با استعانت از خداوند متعال و ائمه اطهار(ع) به امور روزانه خود بپردازید.

وی با اشاره به سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)، اذعان داشت: ایشان بانوی بزرگوار و نمونه برای همه زنان عالم است که باید از راه و روش این بزرگوار درس گیرند و همانند آن عمل کنند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، حضرت فاطمه(س) را بهترین الگو برای دختران و زنان مسلمان جهان دانست و بیان داشت: یکی از ویژگی های حضرت زهرای اطهر(س)، حیاء و پاکدامنی بود که زنان و دختران مسلمان باید آن را ره توشه مسیر خود قرار دهند و بر اساس زندگی این بانونی بزرگوار حرکت کنند.

وی تصریح کرد: حضرت فاطمه دریایی از معرفت و کمالات انسانی بود که همواره زنان و مردان را به حفظ و رعایت حجاب و عفاف فرا می خواند.

آیت الله موسوی جزایری، به توطئه های دشمنان نسبت به منحرف کرده جوانان از راه و سیره معصومین(ع) اشاره کرد و گفت: دشمنان همواره در تلاش برای منحرف کردن جوانان راه دین و قرآن و دعوت آنان به سوی ابتذال و بی بند و باری است، و برای اجرایی کردن این مسأله از هر روش و استراتژی استفاده می کنند؛ چرا که آینده از ان جوانان است و اگر جوانان به ذلالت کشیده شوند به یقین ایران اسلامی هم به گمراهی و نابودی کشانده خواهد شد.

وی با ابراز تأسف نسبت به اوضاع فرهنگی جامعه، تصریح کرد: امروزه به وفور شاهد بی بند و باری در سطح شهر هستیم که این مسأله نشان دهنده نفوذ افکار غربی در اذهان عمومی جامعه است؛ از این رو مسؤولان فرهنگی جامعه باید با همه قوا در برابر دسیسه های دشمنان ایستادگی کرده و آنان را خنثی کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری، نظام حاکم بر ایران را اسلامی، اما ظاهر مردم آنها را غیر اسلامی دانست و اظهار داشت: امروزه در برخی از نقاط اهواز تصاویری را مشاهده می کنیم که در خور و شأن ملت ایران نبوده و نخواهد بود و دلیل این مسأله هم تهاجم گسترده اما پنهانی دشمنان است؛ از این رو باید اقدام هایی صورت گیرد تا دیگر شاهد این اوضاع نا به سامان نباشیم.

وی حجاب ظاهری را تابلو و نماد حجاب درونی افراد دانست و بیان داشت: انسان مؤمن فردی است که در عین حفظ حجاب ظاهری، حجاب و پوشش درونی خود را حفظ کند، یعنی خود را در معرض هواهای نفسانی قرار ندهد و در برابر آنها ایستادگی کند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، خطاب به پردان و مادران، گفت: پدران و مادران اگر بخواهند فرزندان خود را اسلامی پرورش دهند باید راه و روش حضرت فاطمه (س) که بهترین الگوی زنان عالم است را به فرزندان خود آموزش دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به بیست و نهم فروردین ماه، سالروز ارتش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اذعان داشت: ارتشی که ما اهروزه شاهد آن هستیم، ارتشی مکتبی، ولایی و اسلامی است که باید قدر آن را دانست.

آیت الله موسوی جزایری، با بیان این که برخی روستاهای خوزستان فاقد روحانی و امام جماعت هستند، گفت: ما امروز در برخی از روستاهای استان مشاهده می کنیم که روحانی و امام جماعت ندارند؛ از این رو مبلغان و روحانیان مدارس علمیه خوزستان باید با هجرت به این روستاها و آباد کردن آنجا دین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اسلامی ادا کرده و در راستای پیشبرد اهداف متعالی نظام اسلامی گام بردارند.

وی بسیج را شجره طیبه ای الهی دانست و بیان داشت: خوشبختانه بسیج مردمی یکی از بهترین و فعال ترین ارگان های فرهنگی نظامی بوده که همواره یاری گر نظام و اسلام ناب محمدی هستند که راه اندازی طرح پرشتاب مالک جهت برقراری نظم و امنیت در کلان شهر اهواز، یکی از اقدام های کوچک بسیج است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود، به راهپیمایی خود جوش و مردمی اهواز در اعتراض به جنایات آل سعود و آل خلیفه، اشاره و خاطر نشان کرد: مردم غیور و مسلمان اهواز با شرکت در این راهپیمایی، به جهانیان ثابت کردند که همواره در برابر دشمنان و معاندان دین مبین اسلام ایستادگی کرده و اجازه نخواهند داد تا مردم بی گناه و مسلمان کشورهای عربی زیر لگد پاهای آهنین استکبار له شوند.

وی اهداف راهپیمایی خود جوش مردمی اهواز را اعلام حمایت از مردم مضلوم بحرین دانست و اذعان داشت: ما با حضور در این راه پیمایی به مردم بحرین اعلام می کنیم که ما، مردم قرمان و شهید پرور خوزستان، تا آخرین قطره خونمان در برابر تهاجمات و حرکت های دشمنان ایستادگی کرده و اجازه نمی دهیم که حتی کوچکترین حقی را از شما ضایع کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی خوزستان، با محکوم کردن وحشی گری های حکومت آل خلیفه و آل سعود، تصریح کرد: سازمان های جهانی که همواره ندای دفاع از مردم بی دفاع را می زند، کجایند که ببینند مردم بی گناه و مسلمان بحرین اسیر سربازان دولت های غارتگر شده و روزانه چندین نفر ار آنان کشته می شوند.

وی،ایستادگی سران کفر و استکبار در برابر رویداد های شکل گرفته در کشورهای عربی را بی فایده خواند و اظهار داشت: انشاء الله تا آینده ای نه چندان دور شاهد تحقق حکومتی عدالت گستر و برچیده شدن ظلم و استکبار از سراسر جهان، خواهیم بود.

خبرنگار بسیج طلاب خوزستان : اسماعیل فریسی

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.