افزایش غلظت گردوغبار حوزه علمیه اهواز را تعطیل کرد

پ, 01/25/1390 - 07:10
افزایش غلظت گردوغبار حوزه علمیه اهواز را تعطیل کرد

به گزارش خبرحجت الاسلام میر احمد رضا حاجتی، مدیر حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به بروز پدیده گرد و غبار شدید در استان خوزستان، حوزه علمیه اهواز را تعطیل اعلام کرد.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه افزود: به توجه به شدت بیش از حد و غلظت بالای گرد و غبار در هوای امروز خوزستان و به خصوص کلانشهر اهواز، کلاس های درس صبح امروز، چهارشنبه 24 فرودین ماه، در همه پایه های تحصیلی حوزه علمیه اهواز تعطیل است.

وی در پایان در خصوص تعطیلی دروس عصر نیز اظهار داشت: با توجه به روند رو به افزایش غلظت گرد و غبار در هوای استان خوزستان در خصوص تعطیلی دروس نوبت بعدازظهر متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

گفتنی است؛ شب گذشته هوای آسمان شهرهای خوزستان صاف بود اما صبح هنگام و از ساعت 4 بامداد با ورود سامانه گرد و غبار به آسمان خوزستان، هوای این استان مرزی تیره و تار و توام با گرد و غبار شدید شد و این میزان گرد و غبار به حدی بود که اهواز و چند شهر دیگر ر به تعطیلی کشاند.

یادآور می شود؛ مهندس فدعمی، فرماندار کلانشهر اهواز، ساعت شش و 50 دقیقه اعلام کرد: تمامی مدارس، دانشگاه ها و دستگاه های دولتی و بانک اهواز به علت شدت گرد و غبار تعطیل اعلام شده است.

گفتنی است؛ استانداری خوزستان در اطلاعیه ای اعلام کرد: به علت افزایش گرد و غبار، ادارات و مراکز آموزشی شهرهای اهواز، آبادان، خرمشهر، دشت آزادگان و باوی تعطیل است و تعطیلی سایر شهرهای استان به تشخیص فرمانداران سپرده شده است.

البته هنوز میزان واقعی گرد و غبار از سوی هیچ دستگاهی اعلام نشده ولی شدت گرد و غبار فوق العاده بالا است.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.